13.06.2024 / 13:21
StoryEditor

Justyna Szymani z Biedronki i Marian Owerko z FoodWell w jednej debacie podczas kongresu Retail Trends 2024

Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka i Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell będą uczestnikami jednej z mini debat w trakcie kongresu Retail Trends 2024 (fot. Wiadomosci Handlowe)
Na jakim etapie rozwoju są marki własne i co ich ekspansja oznacza dla marek producenckich? Odpowiedzi na te pytania poszukamy wspólnie z Justyną Szymani, dyrektorką działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka oraz Marianem Owerko, założycielem oraz przewodniczący rady nadzorczej FoodWell w trakcie firesidechatu na kongresie Retail Trends 2024.

Wszystkie sieci detaliczne deklarują, że chcą zwiększać udział marek własnych w sprzedaży. Oznacza to, że dla brandów producenckich będzie na sklepowych półkach coraz mniej miejsca. Kto je zajmie? Czy będą to wyłącznie tzw. A brands, czyli powszechnie znane, ikoniczne marki producenckie? Co stanie się z tzw. B brands, czyli markami środka?

Jaka przyszłość czeka marki własne i marki producenckie?

Poglądami na powyższe tematy z uczestnikami kongresu Retail Trends 2024 podzielą się przedstawicielka największej sieci detalicznej w Polsce oraz założyciel i przewodniczący rady nadzorczej jednej czołowych firm producenckich w kraju, którzy będą uczestnikami firesidechatu zatytułowanego "Półka przyszłości. Private brands rosną w siłę. Scenariusze dla A i B brands”.

Justynę Szymani, dyrektorkę działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka zapytamy również o to, jakich środków ta sieć ma zamiar użyć, żeby nadal zwiększać udział private brands w sprzedaży oraz o to, czy w dyskontach jest miejsce dla drugoligowych marek producenckich.

Mariana Owerko poprosimy natomiast o wskazanie atrybutów, na jakich marki producenckie mogą wciąż budować przewagę nad brandami retailerów, skoro pola do popisu pod względem jakości, designu czy innowacyjności pozostaje im już niewiele.

Dlaczego warto wziąć udział w Retail Trends?

Poznasz najnowsze trendy: Odkryj, co kształtuje przyszłość handlu detalicznego i jak możesz wykorzystać te trendy na swoją korzyść. Dowiesz się m.in. o:

  • Bezpieczeństwie biznesu i zagrożeń dla handlu wynikających z bliskości konfliktu na Ukrainie
  • Wyzwaniach i szansach dla handlu w dobie inflacji
  • Nowych modelach biznesowych w retailu
  • Personalizacji i sztucznej inteligencji w handlu
  • Trendach zakupowych konsumentów

Zyskasz cenną wiedzę: Posłuchaj prelekcji ekspertów z Polski i zagranicy, którzy podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem.

Nawiążesz nowe kontakty: Poznaj innych przedstawicieli branży retail i nawiązuj cenne kontakty biznesowe.

Zyskasz inspirację: Odkryj innowacyjne rozwiązania i strategie, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes. Podczas kongresu odbędą się m.in.:

  • Wystawy produktów i usług
  • Debaty i fire chaty
  • Prelekcje zaproszonych ekspertów.

Nie przegap tej okazji! Kup bilet już teraz!

JESTEŚ Z HANDLU? KLIKNIJ, ZAREJESTRUJ SIĘ I PO PROSTU WEJDŹ NA KONGRES

Wejdź na stronę www.retailtrends.pl i zarezerwuj sobie miejsce na kongresie Retail Trends. Liczba miejsc ograniczona!

Pamiętaj! Bilety dostępne tylko do 14 czerwca!

#RETAIL TRENDS 2024#RETAIL TRENDS REJESTRACJA#HANDEL#BIZNES

 

 

 

03.07.2024 / 16:24
StoryEditor
Prezes sieci Polomarket zrezygnował ze stanowiska. Kierował firmą przez ostatnich 12 lat
Marcin Sowa, były prezes Grupy Polomarket (fot. Polomarket)
26 czerwca Marcin Sowa złożył rezygnację z funkcji prezesa sieci Polomarket. Jako powód podał przesłanki osobiste i zmianę miejsca zamieszkania.

Marcin Sowa pełnił funkcje członka zarządu i prezesa Polomarketu przez ostatnich blisko 12 lat, najdłużej w historii spółki.

"Nadszedł czas, aby opuścić to zaszczytne s...

04.07.2024 / 17:50
StoryEditor
Polski konsument w najlepszych nastrojach od lat. Świetna wiadomość dla sieci handlowych!
Od wybuchu pandemii nastroje konsumenckie nie były tak dobre (fot. Shutterstock)
Branża handlowa ma się z czego cieszyć. Za nami najlepsze od lat półrocze w zakresie nastrojów konsumenckich. Sprawdź, jak wypadł odczyt za czerwiec.

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK–An NIQ Company, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, w czerwcu 2024 r. wynió...

12. lipiec 2024 18:02