Targi Marek Własnych rozbudowują ofertę, by skutecznie wspierać rozwój branży FMCG, która obejmuje produkty codziennego użytku. Wydarzenie w Targach Kielce jest prezentacją produktów dla marek własnych z kraju i zagranicy. To produkty spożywcze, chemia gospodarcza, artykuły dla dzieci, dla zwierząt domowych, higieniczne. Wokół nich producenci i dostawcy toczą biznesowe rozmowy z kupcami i przedstawicielami sieci handlowych z Polski i różnych krajów świata. Jak przekazywali dotychczasowi uczestnicy targów, w Kielcach powstawały unikatowe pomysły na produkty, a wiele z rozmów przekuwa się w biznesy. Rozwój części międzynarodowej wydarzenia wspiera firma Ewa-Bis Marka Marca, współorganizator wydarzenia. Przygotowania do wydarzenia na 22 i 23 października w Targach Kielce są w pełni zaawansowane.
- Udział w targach deklaruje wielu wystawców ostatniej edycji, przybywa też producentów, którzy pierwszy raz przygotują stoiska. Lista wystawców nadal jest otwarta – zaznacza Małgorzata Ozdoba, menadżer Targów Marek Własnych. - Wystawcy zaprezentują produkty w kontekście potrzeb konkretnych odbiorców – od sieci spożywczych i drogeryjnych, przez hurtownie, sektor e-commerce, sieci hoteli, restauracji i cały sektor HoReCa po dystrybutorów eksportowych. Odpowiadając także na potrzeby całej branży, obok produktów dla marek własnych na stoiskach pojawi się oferta unikatowych marek producenckich.
Nowa przestrzeń dla marek producentów w Kielcach – Salon Future Brands
W ramach Salonu Future Brands powstanie przestrzeń dla producentów żywności, napojów, kosmetyków, chemii gospodarczej, opakowań, etykiet i technologii etykietowania. Znajdzie się tu strefa Brands Zone przeznaczona dla gotowych marek i startupów, które szukają możliwości dystrybucji, ekspansji eksportowej lub inwestora. Strefa Opakowań, Designu i Brandingu zgromadzi agencje brandingowe oraz producentów opakowań. - Dzięki rozszerzeniu oferty, targi obejmą cały łańcuch wartości – od kreacji marki i produkcji, przez opakowanie, aż po sprzedaż i dystrybucję – mówi Małgorzata Ozdoba, menadżer Targów Marek Własnych. – Działamy, by zmaksymalizować potencjał rozmów biznesowych w czasie targów.
Dyskusje wokół sektora marek własnych z ekspertami w Kielcach
Targom będzie towarzyszyła ekspercka konferencja Future Private Labels Summit, w której przygotowanie zaangażowane są Wiadomości Handlowe – partner merytoryczny Targów Marek Własnych. Redaktor naczelny Łukasz Stępniak oraz redaktor Michał Kokoszkiewicz będą moderatorami dwóch debat. Wsparcia udziela także Michał Sadecki, doświadczony menedżer i ekspert w sektorze handlu detalicznego oraz doradztwa biznesowego.
Prelekcje i debaty skupione będą na strategiach, wyzwaniach i potencjale rozwoju marek własnych w handlu detalicznym w Polsce.
– Udział w targach i konferencji Future Private Labels Summit jest bezpłatny dla przedstawicieli branży i kupców – przekazuje Małgorzata Ozdoba, menadżer projektu Targi Marek Własnych. – Już zapraszamy do rejestracji i pełnego wykorzystania wydarzeń dla rozwoju swoich biznesów.
Branża mięsna ponowie w Kielcach. Nowością Kongres Pet Food
W czasie Targów Marek Własnych w Kielcach spotka się również branża mięsna. „Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” organizuje Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik Polski”. Wydarzenie łączy merytoryczną wiedzę z konkretnymi kontaktami biznesowymi, wspiera rozwój sektora mięsnego w obszarze marek własnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji. Obradom towarzyszyć będzie konkurs Smak Jakości®, który wyróżni produkty o wysokich parametrach jakościowych.
Nowością części konferencyjnej jest Pierwszy Profesjonalny Kongres Pet Food, który także organizuje także miesięcznik „Rzeźnik Polski”. To pionierskie wydarzenie w skali kraju, łączące wiedzę ekspercką, nowoczesne podejście do produkcji karmy dla zwierząt oraz rozwój marek własnych. Sponsorem merytorycznym Kongresu jest J.S. Hamilton Poland, lider w dziedzinie badań laboratoryjnych, analiz i kontroli jakości w branży spożywczej oraz paszowej.
Kieleckie targi dla rozwoju rynku marek własnych i FMCG
Targi Marek Własnych wraz z wydarzeniami towarzyszącymi 22 i 23 października w Kielcach będą więc platformą łączącą przedstawicieli branży FMCG w biznesie i dyskusji o rozwoju sektora. Rejestracja dla uczestników oraz szczegóły na stronie targikielce.pl/future-private-labels.
Na wydarzenia branży mięsnej organizator prowadzi rejestrację online przez dedykowane im strony.
Targi Marek Własnych w ubiegłym roku zgromadziły 90 wystawców z 14 krajów. Edycja w 2025 w przygotowaniu.