21.08.2024 / 10:46
StoryEditor

Akcja "Back to school" świetną okazją do budowy relacji sklepów i marek producenckich z młodymi konsumentami

Urszula DziekańskaUrszula Dziekańska
95 proc. - taki odsetek dzieci ma swoje pieniądze, a 75 proc. z nich wydaje je na słodycze, napoje i słone przekąski (fot. mat. prasowe)

Akcja Back to school zaczyna się coraz wcześniej. Producentom i detalistom zależy jednak na czymś więcej niż tylko na wykorzystaniu kolejnej, w pewnym sensie obligatoryjnej okazji zakupowej. Chodzi o zdobycie serc najmłodszych konsumentów, o zbudowanie trwałych relacji, które procentować będą przez lata.

Aktywacje oparte na okazji zakupowej, jaką jest rozpoczęcie nowego roku szkolnego, są obecne w każdej z branż, w każdym kanale zakupowym. Back to school wykorzystuje dziecięce p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 13:09
StoryEditor
Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Płaca minimalna wzrośnie o 140 zł. Zdaniem Polskiej Izby Handlu, może to doprowadzić do likwidacji tysięcy sklepów (fot KPRM + Canva)

Polska Izba Handlu apeluje do premiera Donalda Tuska w sprawie wysokości pensji minimalnej. Organizacja uważa, że wzrost wynagrodzenia doprowadzi do właścicieli tysięcy małych i średnich sklepów do bankructwa. Jaka ma być płaca minimalna w 2026 roku?

W artykule przeczytasz:

  • Jaka będzie płaca minimalna w 2026 roku?
  • Czy wzrost płacy minimalnej przełoży się wyższe ceny w sklepach?
  • Ptaszyński: wzrost płacy minimalnej może prowadzić do likwidacji tysięcy sklepów
  • Podatek handlowy obejmie więcej firmy z branży

Polska Izba Handlu, która reprezentuje około 30 tys. sklepów prowadzonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców wystosowała 10 czerwca 2025 roku list otwarty do premiera Donalda Tuska. Organizacja apeluje w nim, aby rząd nie podejmował decyzji, które „będą działać na szkodę małych i średnich przedsiębiorców”. Chodzi tu o zapowiedź podniesienia wysokości płacy minimalnej od stycznia 2026 roku.

Jaka będzie płaca minimalna w 2026 roku?

– Płaca minimalna nie wzrośnie o mniej niż prognozowana inflacja, czyli około 3 proc. W przeliczeniu na złotówki to jest około 4806 zł – zapowiedział Andrzej Domański, minister finansów w rozmowie z Polsat News. ­– Płaca minimalna mocno rosła w latach poprzednich, dlatego to bardzo zrównoważona, odpowiedzialna propozycja – dodał szef resortu finansów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 12:18
StoryEditor
Intermarche ma nowy magazyn w Sosnowcu. Ponad 33 tysiące metrów kwadratowych nowej przestrzeni
Otwarcie magazynu Intermarche w Sosnowcu (fot. Intermarche)

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Intermarche uruchomiła centrum dystrybucyjne w województwie śląskim. Obiekt wybudował Panattoni.

Do Panattoni Park Sosnowiec IV Intermarché przeniosło działalność magazynową z dotychczasowej bazy w Mysłowicach. Sieć zajęła powierzchnię 33,6 tys. mkw. W porównaniu z poprzedn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 02:40