06.02.2024 / 14:41
StoryEditor

Co się dzieje z cenami żywności? Niektóre produkty można dziś kupić taniej niż przed pandemią covid-19! To trend czy chwilowe zachwianie?

Jeszcze pół roku temu drożyzna była wiodącym tematem artykułów prasowych i codziennych rozmów Polaków. Ceny żywności szalały, konsumenci zaciskali pasa, a wszystkie podmioty w łańcuchu dostaw robiły, co mogły, by powstrzymać galopadę cen i topnienie popytu. Tymczasem w ostatnich tygodniach w sklepach napotkać można ceny zdumiewająco niskie. Niby to cieszy, ale warto się zastanowić, jakie mechanizmy stoją za tą "deflacją". Czy rynek wraca do zdrowia, czy tylko gorączka chwilowo spadła, by wrócić ze zdwojoną siłą?

Zaznaczmy na wstępie, że nie mamy do czynienia z powszechnymi spadkami cen żywności, są one raczej punktowe. Tym niemniej niektóre obniżki robią wrażenie. Jaja kurze, kosztują...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 16:34
StoryEditor
Polskie fabryki ciastek należące do Mondeleza mają nowego szefa. Kto nim został?
Od 6 maja br. funkcję starszego dyrektor klastra ciastek w Mondelez Polska pełni Adam Kamiński (fot. materiały prasowe)
Dwie fabryki koncernu Mondelez – w Jarosławiu i Płońsku, w których produkowane są ciastka takich marek jak Oreo czy Delicje mają nowego szefa. Od 6 maja funkcję starszego dyrektora tego klastra pełni Adam Kamiński, związany wcześniej z takimi firmami jak Reckitt Benckiser i Philips Lighting.

Adam Kamiński jest doświadczonym liderem z ponad 20-letnim stażem zdobytym podczas pracy na wielu rynkach na całym świecie m.in. w branży FMCG. Pełniąc funkcje kierownicze na po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 15:36
StoryEditor
Hiszpańska sieć szuka country managera polskiego oddziału. O kogo chodzi? [NASZ NEWS]
Sieć Kamalion wchodzi do Polski (fot. Kamalion)
Debiutująca na początku roku w Polsce hiszpańska firma La Casa de las Carcasas poszukuje nowego szefa polskiego oddziału. W naszym kraju rozwija sieć Kamalion, która specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów do smartfonów.

Nowy country manager będzie raportował do CEO i jednocześnie założyciela firmy Ismaela Villalobosa De Matiasa. Jego zadaniem będzie zarządzanie zespołem, kierowanie ekspansją i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 08:33