08.09.2025 / 10:15
StoryEditor

3 miliony w 2 lata - ważny moment dla sieci KiK i jej programu lojalnościowego

Program lojalnościowy myKiK w ciągu dwóch lat zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników w naszym kraju

Sieć KiK odnotowuje kolejny kamień milowy w rozwoju swojej strategii klientocentrycznej. Program lojalnościowy myKiK, uruchomiony w 2023 roku, zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników w Polsce.

Z artykułu dowiesz się:

  • myKiK: Na czym polega strategia lojalnościowa sieci
  • Sieć KiK: Digitalizacja i rozwój kanałów sprzedaży
  • Gdzie działa sieć KiK?
Duża popul...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 15:44
StoryEditor
Dino wypada słabiej od Biedronki i Żabki. Co się zacięło w maszynce z Krotoszyna?
Na zdj. Dino w Siedlcach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Analitycy Noble Securities negatywnie oceniają zaraportowane przez Dino Polska dane finansowe za trzeci kwartał. Wyniki okazały się bowiem niższe od prognoz tego domu maklerskiego oraz od rynkowego konsensusu. "Szczególnie mocno negatywnie zaskakuje sprzedaż, przede wszystkim w odniesieniu do konkurencji" - czytamy.

"Znając opublikowane wyniki Żabki i Biedronki od Dino należało oczekiwać dynamik sprzedaży na poziomie 20-21 proc. i LfL około 7 proc. Tymczasem Lfl na poziomie 4,4 proc. jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 14:46
StoryEditor
Niebezpieczne produkty z Chin. Szokujące wyniki testów Temu i Shein
Niebezpieczne produkty z Chin. Szokujące wyniki testów Temu i Shein (fot. Shutterstock)

Rosnąca popularność platform Temu i Shein sprawia, że do Europy trafiają niezlicozne ilości przesyłek dziennie. Najnowszy test fundacji Pro-Test pokazuje jednak, że niska cena może nieść ze sobą poważne konsekwencje dla zdrowia i bezpieczeństwa. Jak wiele produktów z tych platform nie spełnia unijnych norm i z jakimi zagrożeniami mogą się wiązać codzienne zakupy?

Fundacja Pro-Test, wspólnie z największymi europejskimi organizacjami konsumenckimi, przeprowadziła szeroki test 162 produktów zamówionych na Temu i Shein. Wyniki okazały się al...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2025 02:51