Według najnowszego badania "Monitor programów lojalnościowych 2024", przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia, 72 proc. Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co oznacza wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu do roku 2023. Wynik ten potwierdza, że programy lojalnościowe stają się nieodłącznym elementem strategii zakupowych konsumentów.
Dostawców czeka rewolucja! Żabka chce przekształcić produkty dostępne w dyskontach i hipermarketach, aby odpowiadały klientom sklepów convenience [WYWIAD]
Właściciel dyskontów Netto ogłasza nową strategię! W planach mocna rozbudowa sieci sklepów w Polsce
InPost uruchamia największy hub logistyczny w Polsce. Rafał Brzoska, CEO InPost: Tempo rozwoju przerosło nasze najśmielsze oczekiwania
Minister Siekierski do prezesa Lidla: Patrzę na walkę sieci i zastanawiam się, o co wam chodzi
Równi w Biznesie. Eurocash tworzy grupę zakupową dla swoich sieci! Chce rzucić wyzwanie dyskontom