Lojalność i programy lojalnościowe

Rabatio.com otwiera się na nowe rynki 03.12.2024 / 14:05

Carrefour chce przed świętami zachęcić klientów do co najmniej ośmiokrotnych zakupów za minimum 99 zł 19.11.2024 / 13:49

Personalizacja doświadczeń i analiza danych oparta na AI – trendy w budowaniu lojalności konsumentów w 2025 r. 19.11.2024 / 12:25

Właściciel sieci Smacznego, Relay i Aelia Duty Free zapowiada rozwój aplikacji lojalnościowej Kameleon. Czego używają klienci? 13.11.2024 / 11:54

Strategia KiK na rozwój w Polsce. Jan Skowron, CEO: Jesteśmy pierwszym dyskontem niespożywczym w Polsce, który uruchomił własny sklep internetowy 12.11.2024 / 12:32

POLAK NA ZAKUPACH. Jakość nie ilość. Kluczową wartością produktu jest jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb 07.11.2024 / 15:10

Klienci Lidla obejrzą Gwiezdne Wojny i Avengersów. Dyskonter nawiązał partnerstwo z platformą Disney+ 31.10.2024 / 08:17

Żabka udostępnia nową wersję aplikacji Żappka. Wśród nowości: integracja z innymi biznesami grupy i... wymiana żappsów na monety Allegro 23.10.2024 / 11:56

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Ten projekt Biedronki jest HIT-em! Sieć dyskontów wdrożyła go już w blisko 1400 sklepach. Wiemy, w ilu jeszcze pojawi się do końca roku
Poczta Polska rozwija własną platformę e-commerce. Rośnie asortyment z różnych kategorii. Czy są darmowe dostawy?