21.06.2023 / 16:01
StoryEditor

Polacy są z natury nielojalnymi konsumentami. Jednak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż [WIDEO]

Krzysztof Łuczak, head of retail w Grupie Blix, podczas kongresu Retail Trends 2023
– W serwisach Blix staramy się pomóc z sieciom handlowym w komunikacji rabatów przez ekspozycję ofert, które są dostępne dla lojalnych użytkowników właśnie w gazetkach promocyjnych. Jeżeli są one dostępne tylko w aplikacji sieci handlowej, to ciężko jest dotrzeć z taką ofertą do szerszego grona odbiorców i potencjalnych nowych klientów – powiedział serwisowi eNewsroom.pl podczas Kongresu Retail Trends 2023 Krzysztof Łuczak, head of retail w Grupie Blix.

– Staramy się, aby nasze oferty były odpowiednio wyeksponowane w gazetkach promocyjnych i w ten sposób pomagamy sieciom handlowym nie tylko z retencją ich obecnych klientów, ale...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 12:53
StoryEditor
Talenciaki wracają do Lidla. 500 szkół dostanie nagrody już na starcie
Talenciaki wracają do Lidla. 500 szkół dostanie nagrody już na starcie (fot. Lidl Polska)

Już rozpoczęła się rejestracja szkół do akcji Talenciaków organizowanej przez Lilda. 500 placówek ma szansę na nagrodę już na początku akcji. A kiedy ruszą Talenciaki w sklepach Lidla?

W artykule przeczytasz: 

  • Przez 3 lata akcji Talenciaków szkoły otrzymały sprzęt wart 50 mln zł
  • Robaszkiewicz; jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty
  • Szkoły już mogą rejestrować się do IV edycji Talenciaków
  • Od kiedy Talenciaki będą w sklepach Lidla? Jakie zasady?

Przez 3 lata akcji Talenciaków szkoły otrzymały sprzęt wart 50 mln zł

18 sierpnia 2025 r. rozpoczęła się rejestracja szkół do czwartej edycji akcji „Szkoły Pełne Talentów”. Jej organizatorem jest Lidl Polska. W dotychczasowych akcjach Lidla wzięło udział ponad 10 tys. szkół podstawowych. To oznacza, że niemal 3/4 podstawówek uczennicy w programie.

W ostatnich trzech latach klienci Lidla przekazali na rzecz szkół aż 78 mln Talenciaków. Dzięki temu placówki oświatowe otrzymały od sieci handlowej ponad 92 tys. nagród o łącznej wartości 50 mln zł dla polskich szkół.

Robaszkiewicz; jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty

– W zeszłym roku liczba zarejestrowanych Talenciaków osiągnęła rekordowy poziom. To wyraźny sygnał, że nasza inicjatywa odpowiada na realne potrzeby i ma znaczenie. Jako Lidl Polska jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 17:07
StoryEditor
Minecraft napędza McDonald’s. Sieć notuje mocny wzrost napędzany innowacją i lojalnością klientów
McDonald‘s (fot. Shutterstock)

W drugim kwartale 2025 roku McDonald’s odnotował wzrost sprzedaży i zysków we wszystkich segmentach geograficznych. Globalna sprzedaż porównywalna wzrosła o 3,8 proc, co - jak podkreślają przedstawiciele firmy - świadczy o skuteczności strategii firmy opartej na wartości, innowacjach produktowych i skutecznym marketingu, którego jednym z ważnych elementów była promocja oferty związanej z filmem Minecraft.

Globalny przychód McDonald’s  w drugim kwartale tego roku wyniósł 6,8 mld dolarów i był wyższy w stosunku rocznym o 5 proc. Sprzedaż LfL zwiększyła się za to o 3,8 proc. Z kolei...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 12:33