05.03.2025 / 18:02
StoryEditor

30 lat darmowych zakupów w Lidlu. Kto, gdzie i jak może je wygrać?

Jeden z oddziałów sieci Lidl zorganizował bardzo atrakcyjny konkurs dla klientów (fot. Shutterstock)

Sieci handlowe robią wiele, żeby skłonić klientów do zakupów w swoich sklepach, ale krok, na który zdecydował się Lidl, mocno dystansuje konkurencję. Niemiecka sieć zorganizowała konkurs, w którym klienci mogą wygrać darmowe zakupy nie przez tydzień, miesiąc czy rok, ale przez 30 lat.

"Chapeau bas!" a po polsku "Czapki z głów!" – tak Sebastian Rennack, analityk handlu detalicznego oraz założyciel firmy Aletos Retail Advisory podsumował w mediach społecz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 08:32
StoryEditor
Polka dyrektorką zarządzającą w sieci KiK! Wielki transfer z Pepco [NASZ NEWS]
Agnieszka Jaworska, dyrektorka zarządzająca KiK Textilien und Non-Food GmbH (fot. mat. prasowe)

Agnieszka Jaworska obejmie stanowisko dyrektorki zarządzającej, CCO i członkini zarządu w spółce KiK Textilien und Non-Food GmbH z dniem 1 listopada br., dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Menedżerka związana poprzednio z Grupą Pepco będzie odpowiedzialna za asortyment, planowanie, marketing i sourcing.

Wcześniej przez 12 lat Agnieszka Jaworska pracowała dla sieci sklepów Pepco. Polska menedżerka, która dołączy do zespołu zarządzającego Kik, w skład którego wchodzą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 08:38
StoryEditor
W Żabkach tłoczno jak nigdy. Mocny wzrost ruchu w sklepach convenience w Polsce
Na zdj. Żabka w Wałbrzychu (fot. Czajnikolandia/Shutterstock)

Ruch w sklepach convenience w Polsce wzrósł w drugim kwartale aż o 6,6 proc. To więcej niż w przypadku jakiegokolwiek innego formatu sklepowego. Prezentujemy najnowsze dane na ten temat.

Z badania Proxi.cloud i Grupy Blix wynika, że w minionym kwartale zwiększył się ruch w każdym formacie sklepów. Poza liderującymi w tym zestawieniu placówkami convenience, z moc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 22:50