29.11.2021 / 11:04
StoryEditor

Akcja, która inspiruje do czynienia dobra

Wawel i fundacja Wawel z Rodziną już po raz trzeci organizują konkurs „Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” (materiały prasowe)
Firma Wawel i fundacja Wawel z Rodziną od 13 lat w okresie świąt aktywnie działają na rzecz świetlic środowiskowych. W tym roku po raz trzeci zapraszają dzieci i młodzież z tych placówek do wzięcia udziału w konkursie „Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja”.

Zadaniem w nim jest przygotowanie ozdób świątecznych, a następnie przekazanie ich seniorom. W ramach podziękowań zwycięzcy – pomocnicy świętego Mikołaja, otrzymują zestawy słody...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 35% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 13:18
StoryEditor
Ruszyła druga edycja Glovo+, czyli programu motywacyjnego dla kurierów Glovo
Ruszyła druga edycja Glovo+, czyli programu motywacyjnego dla kurierów Glovo (fot. materiały prasowe)

Program Glovo+ ma na celu poprawę satysfakcji i zarobków kurierów świadczących usługi dla Glovo. Uczestnicy mogą liczyć na dodatkowe benefity, nagrody rzeczowe oraz bonusy finansowe za realizację określonej liczby dostaw. Program obejmuje wszystkich kurierów z 12 największych miast w Polsce. Firma Eternis, będąca partnerem flotowym Glovo, ufunduje również dodatkowe nagrody rzeczowe.

- Program Glovo+ wystartował na początku maja i choć jest dostępny dla wszystkich kurierów, został stworzony głównie z myślą o tych, którzy realizują większą liczbę dostaw i spo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 23:13
StoryEditor
Biedronka, Lidl i Dino mają razem niemal 50 proc. rynku FMCG. Marże w dół! W jakiej kondycji jest sektor handlu detalicznego w Polsce?
Biedronka, LIdl. Dino - zestawienie

Mimo wyraźnego wzrostu siły nabywczej Polaków, sprzedaż detaliczna pozostaje w stagnacji. Silny nacisk na promocje przy rosnących kosztach osobowych negatywnie wpływa na wyniki detalistów. Analitycy PKO Bank Polski S.A. ocenili kondycję firm z sektora detalicznego po III kwartałach 2024 r. Jakie wyciągnęli wnioski?

W drugim kwartale 2024 r. przychody ogółem obniżyły się o 2,8 proc. r/r wobec wzrostu o 5,9 proc. r/r w pierwszym kwartale 2024 r.

Koszty zostały zredukowane w mniejszym s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 15:18