17.03.2021 / 13:00
StoryEditor

Batony Knoppers Kokosowy i Orzeszki ziemne wyróżnione przez konsumentów

Batony Knoppers orzeszki ziemne (WH)
Batony zdobyły uznanie wśród klientów i otrzymały srebrny medal w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Po znakomitym przyjęciu Batona Orzechowego marki Knoppers, w maju 2020 roku firma Storck wprowadziła na polski rynek kolejne dwie nowości. 

Były nimi baton z chrupiącym wafelkiem, kremem kokosowym i delikatnymi wiórkami kokosowymi w karmelu oraz baton z chrupiącym wafelkiem, kremem orzechowym z orzeszkami ziemnymi w karmelu. Produkty sprzedawane są pojedynczo i w trójpakach.

– Spodziewaliśmy się dobrego przyjęcia nowych batonów marki Knoppers i srebrny medal w plebiscycie Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów to potwierdza. Cieszymy się, że nasze produkty ponownie zostały docenione przez kupujących, bo to z myślą o nich je tworzymy. 

Jest to dla nas szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ potwierdza, że wszystkie nasze działania a szczególnie dbałość o jakość produktów są zauważane. Batony Knoppers to przekąska prawdziwie innowacyjna, pełna pysznych i wartościowych składników, jednocześnie lekka i energetyczna, idealna na wycieczce, po treningu czy podczas przerwy w pracy – mówi Aneta Bargenda, kierownik grupy marek, Storck.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci. 

18.04.2025 / 11:17
StoryEditor
Rosyjskie rakiety uderzyły w siedzibę największej sieci handlowej w Ukrainie. Jakie są zniszczenia?
Centrala sieci ATB Market uszkodzona w wyniku rosyjskiego ataku na Dniepr (fot. Borys Markow)

Biuro główne sieci ATB Market, największego detalisty w Ukrainie, zostało poważnie uszkodzone w wyniku rosyjskiego ataku rakietami na miasto Dniepr (Dnipro) rankiem 18 kwietnia.

"Kolejny poranny atak rakietowy na miasto przeprowadzony przez kraj dewiantów i terrorystów" - napisał na Facebooku Borys Markow, członek zarządu sieci ATB Market, doda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 11:22
StoryEditor
Grupa spółek Danone zmniejsza emisję gazów cieplarnianych w łańcuchu wartości. Koncern wyznaczył sobie ważny cel do 2030 r.
Paulina Kaczmarek, grupa spółek Danone (mat. prasowe)

Zgodnie z danymi za rok 2024, Grupa spółek Danone w Polsce zredukowała emisję gazów cieplarnianych – w stosunku do roku bazowego 2020 jest ona mniejsza o 42,8 proc., zaś do roku 2023 o 7,3 proc. Nie byłoby to możliwe bez współpracy z dostawcami, zaangażowania w budowanie partnerstw branżowych oraz publicznych i prywatnych, jak również ciągłego doskonalenia procesów produkcji. Na to składa się spójna strategia i plan działania, czyli Danone Climate Transition Plan, a także kolejne ambitne cele, a wśród nich to, aby do 2030 r. 100 proc. opakowań produktów nadawało się do recyklingu.

Obchodzony 22 kwietnia Światowy Dzień Ziemi to dla Danone okazja, by przypomnieć, jakie działania podejmowane przez organizacje mogą jednocześnie przyczyniać się do troski o śro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 13:11