28.08.2023 / 13:49
StoryEditor

Dealz, sieć dyskontów przemysłowych, buduje rozpoznawalność marki. Rusza pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa

Kampania wizerunkowa Dealz (fot. mat. prasowe)
Dealz, należąca do Pepco Group sieć dyskontów przemysłowych, ruszyła z pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową, pod hasłem "Radość nie do ukrycia". Potrwa dziewięć tygodni i prowadzona będzie w telewizji, serwisach streamingowych, radiu, Internecie i social mediach.

Jak podaje firma, celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Dealz wśród nowych grup klientów i utrzymanie świadomości wśród obecnych konsumentów. Materiały skupia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2025 / 11:00
StoryEditor
Pepco wzmacnia się menedżerem z branży zoologicznej. Ma pomóc firmie w budowie "nowego Pepco"
Nicolò Galante CEO Arcaplanet, McKinsey & Company-EuroCommerce report, ‘State of Retail 2024 – Europe: Transition and transformation in nongrocery retail‘

Nicolò Galante został nominowany na stanowiska obserwatora Rady Dyrektorów Pepco Group, wiodącej ogólnoeuropejskiej sieci dyskontów przemysłowych. Galante będzie blisko współpracował z radą, a głosowanie nad zatwierdzeniem nominacji jako jej członka będzie miało miejsce na przyszłym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy. Nominacja wchodzi dziś w życie.

Nicolò Galante: Z Arcaplanet do Pepco

Nicolò Galante ma bogate doświadczenie w zakresie strategii i działań operacyjnych, danych i analiz dotyczących klientów oraz transfo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 16:59
StoryEditor
Żabka miała złożyć sieci Carrefour propozycję przejęcia części biznesu. Są też inni oferenci [NIEOFICJALNIE]
Carrefour w Bukareszcie (Shutterstock)

Carrefour Rumunia miał otrzymać od spółki Żabka Polska ofertę przejęcia części biznesu, według nieoficjalnych doniesień tamtejszej prasy. Na liście oferentów mają być także francuski Auchan oraz miejscowi przedsiębiorcy, którzy rozwijają sieć sklepów Dedeman.

Carrefour dostał ofertę od Grupy Żabka?

Grupa Carrefour ma być zainteresowana zakończeniem działalności w Rumunii. Jak ustalił nieoficjalnie tamtejszy portal biznesowy Profi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2025 04:42