14.08.2023 / 10:47
StoryEditor

Dobry rok dla reklamy online. Handel zdominował ranking wydatków według branż

Dobry rok dla reklamy online (fot. Yuri Arcurs Peopleimages.com)
W pierwszym kwartale 2023 r. rynek reklamy online odnotował wzrost przychodów o 13,7 proc., czyli o ponad 200 mln zł w ujęciu rok do roku. Jego łączna wartość wyniosła dzięki temu prawie 1,7 mld zł. Wśród reklamodawców dominują firmy z branży handlowej. Badanie IAB Polska/PwC AdEx.

W sieci dominuje reklama grafaiczna, obejmująca statyczny display oraz wideo. Ma ona 41 proc. udziału w rynku i wyprzedza SEM (serach engine marketing, czyli marketing w w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 15:48
StoryEditor
Najwięksi w transgranicznym e-commerce. W TOP10 znaleźli się międzynarodowi detaliści, producenci i marketplace
Ikea, Zalando i H&M znalazły się w czołówce rankingu 500 największych europejskich graczy pod względem ich wyników w internetowej sprzedaży transgranicznej (Shutterstock)
Ikea, Zalando i H&M znalazły się w czołówce rankingu 500 największych europejskich graczy pod względem ich wyników w internetowej sprzedaży transgranicznej. W raporcie Cross-Border TOP 500 zwrócono uwagę na spadek obrotów, słabe wyniki w niestabilnym otoczeniu makroekonomicznym, wyzwania logistyczne oraz konkurencję ze strony amerykańskich i wschodzących chińskich marek, takich jak Shein i Temu.

Zsumowane GMV firm z listy TOP 500 było niższe o 18 proc. w porównaniu z danymi z poprzedniej edycji raportu i spadło do 50 mld euro w 2023 roku. W zestawieniu uwzględniana jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 10:55
StoryEditor
Zmowa cenowa na rynku ekspresów do kawy? UOKiK bada sprawę i wskazuje trzy sieci handlowe
Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko firmie Jura Poland oraz właścicielom sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert. Chodzi o potencjalną zmowę cenową przy sprzedaży ekspresów do kawy.

Jak informuje UOKiK, w wyniku przeszukania w siedzibach kilku spółek, prezes urzędu uzyskał dowody wskazujące, że Jura Poland mogła zawrzeć porozumienie ograniczające konkuren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2024 06:59