20.05.2024 / 14:42
StoryEditor

Już 22 maja premiera książki "Podstawy Nowoczesnego Marketingu"!

22 maja ukaże się polskie wydanie książki "Podstawy Nowoczesnego Marketingu" autorstwa Philipa Kotlera, światowej sławy ekonomisty i guru marketingu. Wiadomości Handlowe objęły tytuł swoim patronatem.

Książka, która jest doskonałym przewodnikiem po polskim i międzynarodowym biznesie, powstała we współpracy z polskimi firmami i startupami. Autorzy analizują działania blisko 40 przedsiębiorstw, które odniosły sukces i zmieniły oblicze globalnego rynku. Książka powstawała we współpracy z polskimi autorami: Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń oraz z międzynarodowym zespołem naukowym. W efekcie powstał unikalny tytuł, który łączy wiedzę jednego z najlepszych marketingowców z realiami i doświadczeniami polskiego rynku. 

"Podstawy Nowoczesnego Marketingu" to:

  • Praktyczny przewodnik po najnowszych trendach i najlepszych praktykach w marketingu.
  • Źródło inspiracji dla studentów biznesu i menedżerów.
  • Zbiór case studies prezentujących spektakularne sukcesy firm.
  • Dostęp do platformy e-learningowej Aristo z wykładami i materiałami edukacyjnymi.

Premiera książki odbędzie się podczas konferencji InfoShare 2024 w Gdańsku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z branży marketingowej.

Patronat medialny nad książką objął portal Wiadomości Handlowe.

Książka "Podstawy Nowoczesnego Marketingu" to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce odnieść sukces w dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu.

Zamów książkę już dziś na Amazonie:https://www.amazon.pl/dp/B0D474SQ9S/

Więcej informacji:

Philip Kotler jest wybitnym profesorem marketingu międzynarodowego S.C. Johnson w Kellogg School of Management. Został uhonorowany jako jeden z czołowych myślicieli marketingowych na świecie. Uzyskał tytuł magistra ekonomii (1953) na Uniwersytecie w Chicago oraz doktorat stopień naukowy z ekonomii (1956) z Massachusetts Institute of Technology (MIT) oraz doktoraty honoris causa z dwudziestu jeden zagranicznych uniwersytetów. Jest autorem ponad 80 książek i ponad stu pięćdziesięciu artykułów naukowych. Był konsultantem IBM, General Electric, Sony, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford i innych. Financial Times umieścił go na swojej liście 10 najlepszych myślicieli biznesowych. Książka "Marketing Management" jesy uznana za jedną z 50. najlepszych książek biznesowych wszechczasów. More on Kellog School of Management

11.09.2025 / 11:28
StoryEditor
Aldi szykuje mocne uderzenie reklamowe. Sieć rozstrzygnęła przetarg
Na zdj. Aldi w Krakowie (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)

Agencja Open Gate wygrała przetarg na obsługę 360 dla sieci sklepów Aldi w Polsce. Współpraca obu podmiotów rozpoczęła się 1 września, a obejmuje pełne spektrum działań komunikacyjnych - począwszy od tworzenia nowych kampanii, przez realizacje graficzne i materiały reklamowe, po projekty specjalne oraz wydarzenia dodatkowe.

Sieć Aldi tłumaczy, że poszukiwała "partnera strategicznego", który będzie wspierał markę w budowaniu spójnej komunikacji i wzmocnieniu pozycji brandu na bardzo konkurencyjnym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 13:24
StoryEditor
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT]
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT] (fot. Canva)

Młodzi Polacy bardzo często dokonują codziennych zakupów korzystając rabatów i promocji. Aż 59 proc. młodych konsumentów potrafi kupić od 1/5 do niemal 2/3 swoich zakupów w niższych cenach. – To już nie jest tylko bonus, ale naturalny element zakupów – wskazują eksperci. Jak te dane mogą przełożyć się na handel?

W artykule przeczytasz:

  • Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów
  • Ile codziennych zakupów w obniżonych cenach kupują młodzi Polacy?
  • Promocje i rabaty kontra szybkość i wygoda zakupów
  • Jak dane o zwyczajach zakupowych młodych Polaków mogą przełożyć się na handel?

UCE Research i Shopfully przygotowali już czwartą edycję raportu pt. „Młodzi Polacy na zakupach”. W publikacji dużo miejsca poświecono analizie zakupów młodych konsumentów w ramach promocji. W ramach badania Polacy w wieku 18-25 lat zostali zapytani o to, w jakich proporcjach robią codzienne zakupy w promocjach w stosunku do cen regularnych.

Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów

Najczęściej młodzi konsumenci wskazują, że dokonuj od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach. Na taki przedział wskazała niemal 1/3 respondentów. Więcej niż co czwarty młody Polak w promocyjnych cenach kupuje od 40 do 60% swoich codziennych zakupów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 18:36