09.05.2022 / 19:31
StoryEditor

Lidl rezygnuje z kampanii promocyjnych planowanych na piłkarskie mistrzostwa świata w Katarze

Niderlandzki oddział sieci Lidl anuluje plany promocyjne, związane z tegorocznym Mundialem, który ma się odbyć pod koniec roku w Katarze. W tle kwestie praw człowieka i wykorzystywania pracy niewolniczej, które stały się szczególnie znaczące w dzisiejszych czasach, gdy demokracje mierzą się z autorytaryzmem. O decyzji informuje miejscowy portal Financieele Dagblad.

Decyzja sieci Lidl, o której dowiedział się niderlandzki serwis gospodarczy Financieele Dagblad, ma prawdopodobnie pośredni związek z toczącą się agresją autorytarnej Rosji na U...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 13:34
StoryEditor
Dino może wyjść za granicę i podbić małe wsie oraz miasteczka u naszych sąsiadów
Market Dino w Łodzi, przy ul. Tomaszowskiej

Dino Polska to najszybciej rozwijająca się sieć supermarketów w Polsce, szczycąca się solidnym bilansem, wysokim generowaniem przepływów pieniężnych (FCF) oraz unikalną integracją pionową za pośrednictwem Agro-Rydzyny. Pedro Goulart, analityk giełdowy, analizuje potencjał spółki i wskazuje na możliwą – w dłuższej perspektywie – ekspansję zagraniczną na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Analityk giełdowy Pedro Goulart podkreśla, że strategia rozwoju Dino Polska koncentruje się na ekspansji na obszarach wiejskich i podmiejskich, posiadaniu własnych sklepów i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 09:59
StoryEditor
Home Shop - nowy koncept łączący gry i kawiarnię w azjatyckim klimacie otwiera się w Warszawie
Home Shop otwiera się w Warszawie (fot. mat. prasowe)

Jeszcze w październiku do warszawskiego centrum handlowego Fort Wola wprowadzi się nowy najemca. Będzie to Home Shop, który wzbogaci ofertę obiektu o unikalny koncept
inspirowany kulturą Azji Wschodniej.

Home Shop w Wola Parku działać będzie na 279 mkw. to przestrzeń, która połączy zakupy, rozrywkę i gastronomię w klimacie Japonii i Korei. Powstała z myślą o dzieciach, młodzieży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2025 23:40