04.10.2023 / 11:01
StoryEditor

Loteria na odchodne. Jakie pamiątki chce zostawić polskim klientom wychodząca z naszego rynku Grupa SPAR?

Loteria rozpoczęta 2 października w sieci SPAR ma podnieść obroty należącej do niej sklepów (fot. SPAR Polska)
Pod koniec września zarząd Grupy SPAR ogłosił, że podjął decyzję o wycofaniu się z polskiego rynku. Zapowiedział też, że do momentu znalezienia nabywcy dla swoich sklepów w Polsce będzie starał się zapewnić im jak najlepsze obroty. Czy nowa loteria przyniesie ten efekt?

2 października sieć SPAR rozpoczęła akcję promocyjną, w której klienci mogą wygrać Toyotę Aygo, hulajnogi elektryczne, a także głośniki bluetooth JBL.

Żeby mieć na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. luty 2024 03:42