17.06.2022 / 21:18
StoryEditor

Mondelez rozdaje zniżki na bilety do kina. To w ramach akcji na Dzień Ojca

W ramach akcji promocyjnej zorganizowanej przez właściciela marki Oreo na Dzień Ojca konsumenci otrzymują zniżkowe kupony do kin Helios (fot. materiały prasowe)
Firma Mondelez, wzorem lat ubiegłych, postanowiła przyłączyć się do celebrowania Dnia Ojca. Z tej okazji zorganizowała specjalną akcję sprzedażową, której uczestniczy otrzymują kody zniżkowe do wszystkich kin Helios w kraju. 

Aby wziąć udział w promocji i zabrać tatę do kina wystarczy kupić dowolne ciastka marki Oreo za min. 10 zł, zachować paragon potwierdzający tę transakcję a następnie zarejestrow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 10:12
StoryEditor
Z Unilevera do Adidasa! Łukasz Kuczkowski przechodzi z koncernu FMCG do kultowej firmy sportowej
Łukasz Kuczkowski został dyrektorem sprzedaży ds. klientów komercyjnych na Europę Wschodnią w firmie Adidas (fot. za LinkedIn)

Łukasz Kuczkowski zmienia branżą FMCG na sportową. Po ponad pięciu latach pracy dla koncernu Unilever został dyrektorem sprzedaży w firmie Adidas Poland.

Łukasz Kuczkowski objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Adidas Poland 1 czerwca, ale mógł podzielić się tą informacją dopiero teraz. Jeszcze do listopada br. oficjalnie pełnił...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 14:53
StoryEditor
Słońce świeci dla Jysk w Polsce. Sieć mocno zainwestowała farmę fotowoltaiczną w Radomsku
Centrum Dystrybucyjne Jysk w Radomsku (fot. materiały prasowe)

Jysk stawia na odnawialne źródła energii, rozwijając projekty, które mają ograniczyć emisję i zwiększyć samowystarczalność energetyczną. W Centrum Dystrybucji w Radomsku uruchomiono instalację, jakiej firma dotąd nie miała w żadnym kraju.

W Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku oficjalnie uruchomiono farmę paneli słonecznych o mocy 1,76 MWp. To największa tego typu instalacja w historii firmy. Farma składa się z ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2025 02:56