28.06.2018 / 15:31
StoryEditor

Netto wykorzysta blogerów w kampanii promującej sprzedaż owoców i warzyw

()
Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii "TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach", której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii ośmiu znanych blogerów. Kampania potrwa do 15 lipca.

W ramach kampanii blogerzy stają do rywalizacji, a fani mogą oceniać, czy prezentowane przez nich pomysły na posiłki trafią w gust gust i tym samym zasłużą na przepustkę do dals...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 17:41
StoryEditor

Biedronka wycofała ze sprzedaży puddingi proteinowe Go Active. W sieci zawrzało

Biedronka wycofała ze sprzedaży puddingi proteinowe Go Active. W sieci zawrzało (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)
12 września z półek Biedronki zaczęły znikać produkty proteinowe pod marką Go Active. Choć sieć handlowa nie podała do wiadomości publicznej powodu wycofania produktów, to temat zainteresował youtuberów, m.in. z kanału Fit Recenzje. Udało im się uzyskać stanowisko Biedronki w sprawie wycofania popularnych puddingów.

Dlaczego z Biedronki zniknęły puddingi i kaszki proteinowe Go Active? To pytanie zadali sobie internetowi aktywiści, dzięki którym informacja szybko rozprzestrzeniła się w sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:21
StoryEditor

Kradzieże "zamykają" sklepy stacjonarne. Czy nowe przepisy wzmocnią ten trend w Polsce?

Firma analityczna McKinsey nie pozostawia złudzeń. Wskaźnik rezygnacji pracowników handlu detalicznego w 2022 r. był o ponad 70 proc. wyższy niż w innych branżach w USA. Dodatkowo według danych Korn Ferry przed 2020 r. rotacja pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze godzin – którzy stanowią większość siły roboczej w sklepach – oscylowała wokół 75 proc. Od tego czasu wskaźnik wzrósł do 95 proc., co doprowadziło do niedoboru personelu w sklepach.

Skąd się bierze odpływ pracowników z jednej z największych branż w USA? Przecież jeszcze dziś nawet osiem milionów mieszkańców Stanów Zjednoczonych pracuje w sklepach. Niskie pł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24. wrzesień 2023 10:40