17.03.2023 / 18:13
StoryEditor

Oszczędzanie na sztandarze kolejnej sieci. Tym razem po to hasło sięgnęło Aldi

Strategia komunikacyjna sieci Aldi skupia się na oszczędzaniu i promocji marek własnych (fot. mat. pras.)
Słowo oszczędzanie jest dziś odmieniane przez wszystkie przypadki. Wokół niego swoje strategie komunikacyjne buduje obecnie zdecydowana większość sieci handlowych w kraju. Tej pokusie nie oparło się też Aldi.

W rozpoczętej 17 marca kampanii, prowadzonej pod hasłem „Plan na oszczędzanie z Aldi” niemiecki dyskonter radzi Polakom, jak zaoszczędzić na zakupach. Patent nie jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 10:08
StoryEditor
Zmiany we władzach Pepco. Odchodzi wieloletni prezes. To efekt ostatnich wydarzeń w grupie!
Zmiany w zarządzie Grupy Pepco. Odchodzi wieloletni prezes Andy Bond

Z Rady Dyrektorów Grupy Pepco odchodzi dwóch członków. W tym Andy Bond, który przez wiele lat był prezesem firmy. To efekt sprzedaży sieci Poundland. I to nie koniec zmian w zarządzie Grupy Pepco.

Dwie osoby odchodzą z Rady Dyrektorów Grupy Pepco

Grupa Pepco ogłosiła 1 lipca 2025 roku ważnych  zmian w Radzie Dyrektorów. Spółka podkreśla, że jest to naturalne następstwo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 12:39
StoryEditor
Dobre prognozy dla Żabki. W Europie kanał convenience rośnie najszybciej i będzie zwiększał udziały rynkowe. Polska w trójce największych rynków
W Europie kanał convenience rośnie najszybciej i będzie zwiększał udziały rynkowe (fot. mat. prasowe)

W perspektywie pięciu lat kanał convenience w skali globalnej minimalnie zmniejszy swoje udziały rynkowe, natomiast znacząco urośnie w Europie, gdzie jednym z trzech największych rynków jest Polska. Raport IGD Retail Analysis, "Globalne trendy convenience w 2025 r.".

Prognozuje się, że sprzedaż kanału convenience przekroczy 1 bilion dolarów amerykańskich do 2029 r. Rośnie on o CAGR na poziomie 4,1 proc. Jednak ponieważ wzrost ten jest niezna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 18:52