09.03.2022 / 19:37
StoryEditor

Polomarket zdecydował się zatrudnić ambasadora. Został nim Rudi Schubert

Markę i sieć Polomarket będzie teraz promował Rudi Schubert (materiały prasowe)
Zaangażowanie Rudiego Schuberta − piosenkarz, satyryk i miłośnik polskiej kuchni − do roli pierwszego ambasadora w historii Polomarketu, to konsekwencją zmiany strategii komunikacyjnej marki. 

W myśl tej strategii nadrzędnymi wartościami dla marki Polomarket są korzystne ceny i wysoka jakość, poparte poczuciem humoru oraz bliskością. Te cechy wpisują się w hasło: „Kup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 11:47
StoryEditor
Prezes UOKiK ostrzega przed "konsumpcyjną pułapką" Black Friday. Uderza w odroczone płatności, wskazuje na zalety płatności gotówką
Gdy płacisz gotówką, widzisz, jak pieniądze znikają. To urealnia wydatki i sprzyja twojej kontroli nad nimi - podkreśla prezes UOKiK (fot. Wikimedia Commons/CC0)

Nie daj się złapać w konsumpcyjną pułapkę, zaplanuj budżet i nie zadłużaj się tylko po to, aby skorzystać z “wyjątkowych okazji”, jakie przynosi zaczynający się sezon wyprzedażowy - przestrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Zaczyna się okres intensywnych wyprzedaży i promocji - Black Friday, Black Week, Cyber Monday. Do zakupowiczów kierowane są liczne reklamy, chwyty marketingowe, kuszące prom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2024 / 15:46
StoryEditor
Niebawem recesja w e-commerce? Dane GUS dają do myślenia
Polski e-commerce zacznie się kurczyć (fot. Shutterstock)

Dane GUS na temat kondycji polskiego sektora e-commerce za ostatnie trzy miesiące mogą niepokoić. Tempo wzrostu handlu internetowego zbliża się do zera, chociaż najwięksi gracze trzymają się mocno.

Po okresie dynamicznych wzrostów w czasie pandemii oraz w 2022 roku początek 2023 roku przyniósł mocny spadek w e-commerce. Rynek zaczął się kurczyć nawet w tempie ponad 10 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 09:49