04.12.2018 / 21:05
StoryEditor

Rafał Masiak z Hochland Polska z prestiżowym wyróżnieniem

Rafał Masiak, dyrektor marketingu firmy Hochland Polska (fot. mat. pras.)
We wtorek 4 grudnia, podczas uroczystej gali finałowej w hotelu Warszawianka, wręczono nagrody VIII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Prestiżowe wyróżnienie otrzymał Rafał Masiak, dyrektor marketingu firmy Hochland Polska. To pierwsza nagroda dla przedstawiciela Hochland Polska w historii tego konkursu.

Kapituła konkursu nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 jest wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2024 / 11:40
StoryEditor
Biedronka: Konkurencyjność na polskim rynku handlu spożywczego jest najmocniejsza w historii
Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins oraz Luis Araujo, CEO Biedronki
Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Grupy Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka ocenia, że polski rynek detaliczny handlu żywnością jest obecnie najbardziej konkurencyjny w historii. Wynika to z tego, że wszyscy główni gracze detaliczni walczą o utrzymanie sprzedaży i udziałów w rynku. - Nie lubię mówić o wojnie cenowej, lepsze określenie to duża presja konkurencyjna – wskazuje Ana Luisa Virginia.

Władze Grupy Jeronimo Martins wskazują, że polscy konsumenci pomimo spadającej inflacji, pozostali ekstremalnie wrażliwi na ceny, a na ich zachowania mocno wpływają przepr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2024 / 12:23
StoryEditor
Co czeka handel hurtowy w 2024 r.? Jakie hurtownie mogą liczyć na poprawę? Handel detaliczny wywiera mocną presję na marże hurtowników
W IV kw. 2023 r. przychody hurtowni skurczyły się o 9,2 proc. r/r. W 2024 spodziewane ożywienie gospodarcze i zwiększenie popytu na towary ze strony przemysłu, budownictwa i detalu powinno sprzyjać wzrostowi obrotów hurtowni. Dynamika przychodów, w warunkach obniżającej się inflacji, pozostanie na niskim poziomie, natomiast marża będzie pod silną presją wzrostu wynagrodzeń pracowników.

Jak wskazują analitycy PKO Bank Polski w 2023, wraz z silnym osłabieniem gospodarczym i zmniejszeniem popytu na towary ze strony przemysłu, budownictwa i handlu detalicznego, pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 11:11