28.11.2019 / 13:49
StoryEditor

Sieć Moya współpracuje przy akcji Szlachetna Paczka

Stacja paliw sieci Moya (fot. Anwim)
Anwim, właściciel sieci stacji paliw Moya, nawiązał współpracę ze Stowarzyszeniem Wiosna przy tegorocznej edycji akcji Szlachetna Paczka. W ramach współpracy od każdej kawy, zakupionej w grudniu na dowolnej stacji paliw sieci Moya, część zysku zostanie przeznaczona na działalność Stowarzyszenia Wiosna.

Sieć Moya ma obecnie ponad 230 obiektów rozmieszczonych na terenie całej Polski. Na niemal wszystkich stacjach sieci znajduje się koncept gastronomiczno-kawiarniany Caffe Moya. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 16:20
StoryEditor
Maspex sfinalizował przejęcie Becherovki. To już 21. akwizycja w historii polskiej grupy spożywczej
Na zdj. Becherovka (fot. Radomir Rezny/Shutterstock)
Czeska spółka Jan Becher - Karlovarská Becherovka należy już do Grupy Maspex. Przejęcie zostało sfinalizowane ostatniego dnia kwietnia. Od 1 maja to Maspex będzie odpowiadał za produkcję i sprzedaż alkoholu marki Becherovka.

Maspex przejął zarówno samą markę Becherovka, jak i zakład produkcyjny wraz z magazynem w Karlovych Varach (Czechy). To już 21. akwizycja w historii Maspeksu, a zarazem d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 11:14
StoryEditor
Grill bez alkoholu? Raczej nie w Polsce. Przed majówką Polacy ruszą do sklepów po piwo i napoje wysokoprocentowe
W polskiej kulturze alkohol jest nieodzowną częścią spotkań przy grillu (fot. Alexander Kovacs/Unsplash)
Polacy, którzy wybierają się na grilla w czasie majówki, przyznają, że sporą część ich wydatków pochłonie alkohol. Łącznie blisko połowa z nich podaje 30-50 proc. kosztów. Prawie jedna trzecia zapowiada, że udział napojów wyskokowych w zakupach wyniesie 30-40 proc., a ponad jedna piąta – 40-50 proc. – wynika z sondażu UCE Research i Grupy Offerista.

Jedna dziesiąta konsumentów zakłada, że alkohol będzie stanowił 20-30 proc. ich wydatków w czasie majówki, jedna dziesiąta mówi o 50-60 proc. Nie brakuje też deklaracji, że aż 6...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. maj 2024 08:09