28.10.2020 / 09:56
StoryEditor

Snickers Crisp z mocnym wsparciem

Kampania Snickers Crisp (materiały prasowe)
12 października ruszyła szerokozasięgowa kampania reklamowa batona Snickers Crisp.

Produkt jest wspierany w TV, mediach cyfrowych (m.in. na kanałach You Tube i Tik-Tok oraz za pośrednictwem influencerów), a także w przestrzeni zewnętrznej. Kampania obejmuje ró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 57% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.11.2023 / 15:30
StoryEditor
To był rekordowy Czarny Piątek. Sprzedaż w polskich e-sklepach w Black Friday wyższa o 30 proc. niż w inne dni
Black Friday z roku na rok zyskuje na znaczeniu (fot. Shutterstock)
Sprzedaż brutto (GMV) sklepów internetowych w tegoroczny Black Friday była o 30 proc. wyższa niż średnia dla pozostałych dni listopada - podało IdoSell, powołując się na dane o wynikach sprzedażowych e-sklepów korzystających z tej platformy.

Dane te pokazują, że obawy o to, iż dyrektywa Omnibus (nakazująca pokazywać najniższą cenę przecenionego produktu z ostatnich 30 dni), albo wciąż relatywnie kiepskie nastroje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 57% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 10:08
StoryEditor
Są dane o inflacji CPI w listopadzie! W jakim tempie rosły ceny?
Dwa największe zmartwienia Polaków to obecnie wysoka inflacja oraz konflikt w Ukrainie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
GUS podał szybki szacunek inflacji za listopad. Wyniosła ona 6,5 proc. rok do roku, podczas gdy konsensus rynkowy kształtował się na poziomie 6,6 proc.

Inflacja w październiku wyniosła 6,6 proc., a zatem najnowszy odczyt oznacza minimalny spadek. Należy jednak pamiętać, że miesiąc temu szybki szacunek również wskazywał wartość ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 57% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. grudzień 2023 16:57