15.12.2020 / 19:31
StoryEditor

Świąteczna aktywacja marki Dan Cake

Świąteczna kampania Dan Cake (materiały prasowe)
14 grudnia wystartowała bożonarodzeniowa kampania marki Dan Cake. Namawia ona konsumentów do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. 

W ramach aktywacji powstały dwa spoty. Ich bohaterkami są kobiety, którym nic nie jest w stanie zepsuć drugiego dnia Świąt – czasu idealnego na odpoczynek po wysiłku włożonym w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 18:22
StoryEditor
Kto najmocniej stawia na piwo bezalkoholowe? Sieci zwiększają dostępność produktów bez procentów
Piwo Łomża (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Choć sprzedaż piwa w Polsce spada już kolejny rok z rzędu, segment piw bezalkoholowych rośnie dynamicznie. Badanie sklepowej ekspozycji przeprowadzone przez eLeader, pokazuje, że sieci handlowe zwiększają udział piw bezalkoholowych na półkach, a u wszystkich ich udział w ekspozycji przekracza 10 proc. Zwiększyła się także różnorodność oferty.

Z danych Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie wynika, że od początku 2025 roku branża piwna odnotowała 6-procentowy spadek sprzedaży, a w samym maju jej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 13:53
StoryEditor
Minister funduszy i polityki regionalnej promuje "kosmiczne jedzenie" z Polski
Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz, minister funduszy i polityki regionalnej przetestowała kosmiczne menu Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego (fot. gov.pl)

Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz przetestowała jedzenie, które miał ze sobą w trakcie kosmicznej misji Sławosz Uznański-Wiśniewski. Wiemy, jaki produkt najbardziej przypadł do gustu minister funduszy i polityki regionalnej, a jednocześnie wiceszefowej Polski 2050.

Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz podzieliła się w mediach społecznościowych wrażeniami z testowania produktów kieleckiej firmy Lyo Food, której specjalnością jest liofilizo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 02:38