14.09.2017 / 12:51
StoryEditor

Tesco rezygnuje z promocji typu „kup jeden, drugi dostaniesz gratis”

Hipermarket Tesco w Krakowie (materiały własne)
Tesco rezygnuje z promocji typu „kup jeden, drugi dostaniesz gratis” na warzywa i owoce. Firma uzasadnia ten krok walką z marnowaniem żywności w krajach Europy Środkowej. Władze Tesco mają nadzieję, że wprowadzone zmiany przyczynią się do 2030 roku do zmniejszenia globalnego marnowania żywności o połowę.

Przedstawiciele sieci Tesco zapewniają, że firma stara się przeciwdziałać marnowaniu żywności na każdym etapie jej powstawania i przetwarzania. Już ponad 500 sklepów Tesco w Eur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 18:53
StoryEditor
Nowy konsument zmienia branżę beauty. Świadomość, jakość i cyfrowa relacja
Świadomy konsument zmienia branżę beauty. Jakie wyzwania czekają rynek kosmetyczny? (fot. Daniel Remian)

Branża kosmetyczna, niegdyś odporna na wahania gospodarcze, dziś stoi przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Zmieniające się nawyki zakupowe, presja ekonomiczna i cyfrowe oczekiwania klientów wpływają na strategie marek i rozwój produktów. Jak wygląda krajobraz rynku beauty w 2025 roku i co będzie decydować o sukcesie w nadchodzących miesiącach?

Jeszcze do niedawna kosmetyki uchodziły za dobra codzienne, często kupowane z potrzeby emocjonalnej. Dziś jednak rynek beauty doświadcza głębokiej transformacji. Konsumenci staj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 17:48
StoryEditor
Biedronka chce pomóc sadownikom. Będzie sprzedawać morele ze śladami gradobicia
Morele (fot. Biedronka)

Biedronka w wybranych sklepach zaoferuje morele, które w wyniku gwałtownych zjawisk pogodowych zostały lekko zniszczone. Przekonuje, że nadal są pełnowartościowe i smaczne, a jednocześnie jest to gest pomocy w stronę sadowników.

Biedronka zdecydowała się odkupić od nich morele „niedoskonałe”. Pierwsze owoce noszące ślady gradobicia są już dostępne w wybranych sklepach sieci w województwach: mazowieckim,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 11:19