27.01.2020 / 15:18
StoryEditor

W E.Leclerc Ursynów rusza kolejna edycja Festiwalu Whisky

Hipermarket E.Leclerc na warszawskim Ursynowie (fot. materiały własne)
Będzie to już czwarta odsłona corocznego wydarzenia organizowanego przez E.Leclerc Ursynów. Warszawski sklep przygotował dla wielbicieli whisky ponad 200 rodzajów tego trunku. Festiwal potrwa do 1 lutego.

Sklep E.Leclerc na warszawskim Ursynowie, specjalizujący się w ofercie alkoholi, organizuje cykliczne wydarzenia poświęcone winom oraz whisky. W ramach tegorocznego festiwalu pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 11:59
StoryEditor
DJ AI. Muzyka w sklepach coraz częściej generowana przez sztuczną inteligencję
Przerzucenie się na muzykę generowaną przez AI może dać detalisttom duże oszczędności zwłaszcza przed świętemi (fot. Shutterstock)

Sieci handlowe coraz śmielej sięgają po muzykę generowaną przez sztuczną inteligencję. Jest ona tańsza, ponieważ zwalnia detalistów z płacenia tantiem, ale to nie jedyny atut tego rozwiązania. Wiemy, jakie sieci już puszczają klientom utworzy tworzone przez AI.

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Brico (w Polsce działająca jako Bricomarche) jest jedną z tych, które już teraz puszczają w swoich belgijskich sklepach muzykę generow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 08:46
StoryEditor
Czy polski handel znalazł w retail mediach nowe przychodowe eldorado?
Aleksandra Potrykus, Vice President Mood Media CEE

Sieci retail media stają się kluczowym narzędziem budowania lojalności klientów, zwiększania marż oraz konkurowania z gigantami cyfrowymi. Dzięki wykorzystaniu przestrzeni sklepowych, danych konsumenckich i technologii personalizacji, polscy detaliści mogą nie tylko monetyzować własne zasoby, lecz także podnosić jakość doświadczenia zakupowego.

Na globalnych rynkach retail media stało się jednym z najgorętszych tematów branżowych. Według prognozy Bain & Company, do 2030 roku sieci retail media (RMN) przejmą aż 50% wszy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 16:49