22.06.2020 / 17:53
StoryEditor

Żywiec Zdrój w mediach i sklepach

(fot. materiały prasowe)
„Zrównoważona przez naturę” to hasło towarzyszące kampanii reklamowej niegazowanej wody Żywiec Zdrój, dostępnej teraz w nowej butelce.

Stworzona na potrzeby kampanii kreacja koncentruje się na miejscu pochodzenia wody i podkreśla jej unikalne cechy. Mówi także o działaniach marki Żywiec Zdrój z obszaru zrówno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 44% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 18:59
StoryEditor
Auchan uruchamia pierwszy dyskontowy hipermarket pod reanimowaną marką Atac
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)fot. Auchan
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)fot. Auchan
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)fot. Auchan
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Hipermarket dyskontowy Atac by Auchan w Rumunii (Auchan)
Auchan wskrzesza markę Atac, po tym jak ostatnie sklepy we Francji działające pod tym brandem zostały przemianowane na Bi1 w ubiegłym roku. Francuska sieć postanowiła przetestować nowy format w Rumunii, gdzie jako Atac otworzyła dyskontowy hipermarket.

Nowy hipermarket dyskontowy Atac by Auchan, otwarto w miejscu hipermarketu Auchan w miejscowości Braszów w środkowej Rumunii. Sieć handlowa deklaruje radykalne cięcia cenowe. Do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 23:26
StoryEditor
Frisco idzie na 1 mld zł przychodów. I może osiągnąć rentowność bez kolejnych inwestycji. Jak to chce zrobić?
Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash zapowiedział, że w tym momencie Frisco ma wystarczające zasoby, by osiągnąć próg 1 mld zł przychodów i rentowność bez konieczności dalszych inwestycji.

Od 2019 r. do 2023 r. przychody Frisco rosły w tempie kilkudziesięciu, a nawet ponad 100 mln zł. W roku 2019 było to 114 mln zł, rok później 217 mln zł, zaś w roku 2021 osiągnęł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2024 04:45