27.04.2025 / 11:12
StoryEditor

Polacy wydają coraz więcej na środki do prania i płukania tkanin. Jak zmienia się ten rynek?

Urszula BroniszUrszula Bronisz
Wzrost cen środków do prania i płukania powoduje, że Polacy częściej kupują je na promocjach (fot. Shutterstock)

Wydatki na środki do prania i płukania tkanin z roku na rok rosną. Polacy kupują też coraz więcej produktów tego typu, wzbogacając ich arsenał o detergenty specjalnego przeznaczenia, wybielacze czy chusteczki wyłapujące kolor.

Jak wynika z danych YouGov Shopper Panel, w 2024 r. polskie gospodarstwa domowe kupiły środki do prania (detergenty) o łącznej wartości niemal 1,9 mld zł. Kategoria utrzymała tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 08:32
StoryEditor
Polka dyrektorką zarządzającą w sieci KiK! Wielki transfer z Pepco [NASZ NEWS]
Agnieszka Jaworska, dyrektorka zarządzająca KiK Textilien und Non-Food GmbH (fot. mat. prasowe)

Agnieszka Jaworska obejmie stanowisko dyrektorki zarządzającej, CCO i członkini zarządu w spółce KiK Textilien und Non-Food GmbH z dniem 1 listopada br., dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Menedżerka związana poprzednio z Grupą Pepco będzie odpowiedzialna za asortyment, planowanie, marketing i sourcing.

Wcześniej przez 12 lat Agnieszka Jaworska pracowała dla sieci sklepów Pepco. Polska menedżerka, która dołączy do zespołu zarządzającego Kik, w skład którego wchodzą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 16:29
StoryEditor
Auchan pokazuje dane na temat oszczędzania żywności. Chwali wdrożoną technologię
Auchan w Rybniku (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)

Auchan Polska podsumowuje efekty wdrożenia w swoich sklepach platformy Smartway, która zarządza produktami z krótką datą przydatności. W ciągu półtora roku uratowano od zmarnowania prawie 12,2 tys. ton żywności.

Przekłada się to w sumie na 25,2 mln produktów oraz uniknięcie w ten sposób emisji ponad 30 tys. ton CO2. Auchan wylicza też, że dzięki przecenieniu produktów klienci zaoszczę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 01:26