19.12.2023 / 12:48
StoryEditor

Produkty licencyjne w branży FMCG stają się coraz popularniejsze. Czy to rzeczywiście intratny biznes?

Napoje z Pokemonami na sklepowej półce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Produkty licencyjne są kategoriami niszowymi i stanowią uzupełnienie oferty handlowej. Jednocześnie są też droższe niż ich nielicencyjne odpowiedniki, a klienci są gotowi zapłacić za nie więcej, bo liczy się przecież nie tylko sam produkt, ale i emocje związane z postacią czy grafiką na opakowaniu.

Według ekspertów z firmy GfK emocje mają bardzo istotny wpływ na to, co i kiedy kupują odwiedzający sklepy. Między innymi dlatego producenci coraz częściej umieszczają na opakow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 14:12
StoryEditor
Sieć Circle K ogranicza sprzedaż prasy i stawia na mocny rozwój oferty produktów marki własnej oraz gastronomii
Stacja paliw i sklep Circle K (materiały prasowe)

Ze znacznej części stacji Circle K zniknęła prasa, to tylko jeden z elementów zmiany, którą przeprowadza sieć w swojej ofercie dostosowując ją do oczekiwań konsumentów. Jak dowiedział się portal wuadomoscihandlowe.pl operator ma ambitne plany dotyczące m.in. rozwoju oferty produktów pod marką własną. Jakie ma plany?

Prasa przestała być jednym z motorów napędzających ruch w sklepach i stacjach paliw już dawno temu. Wiele sieci handlowych traktuje ją jako istotne uzupełnienie potrzeb konsume...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2024 / 12:00
StoryEditor
Praca w Biedronce hitem! Młodzi ludzie chcą masowo pracować w sklepach na kasie, w dodatku za darmo
Symulator Biedronki na Robloxie

W październiku br. Biedronka we współpracy z firmą Gameset uruchomiła sklep w wirtualnym świecie gry Roblox. Symulator pozwala użytkownikom wcielić się w rolę pracowników lub klientów Biedronki. Gra odniosła spory sukces w niecały miesiąc od uruchomienia i wygenerowała ponad 1 300 000 rozgrywek.

Symulator Biedronki to gra, w której celem jest utrzymanie sklepu oraz zadbanie o jego nieprzerwaną pracę, co wymaga od użytkowników współpracy zespołowej i zaangażowania ze str...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 09:51