30.10.2024 / 13:37
StoryEditor

Prostota odżywiania. Czego konsumenci oczekują od producentów żywności?

Czego konsumenci oczekują od producentów żywności? (fot. Pexels)

W dzisiejszym dynamicznym świecie konsumenci poszukują prostych, a jednocześnie skutecznych rozwiązań w zakresie odżywiania. Trend ”fundamentally nutritious” to odpowiedź na te potrzeby – odchodzimy od skomplikowanych diet na rzecz skoncentrowania się na podstawowych składnikach odżywczych, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie. Według ekspertów firmy Mintel, w 2025 roku marki będą musiały dostosować swoje strategie, upraszczając komunikaty i dostarczając konsumentom tego, czego naprawdę potrzebują – białka, błonnika, witamin i minerałów.

Jeszcze kilka lat temu dieta była utożsamiana z ograniczeniami – popularne były rygorystyczne plany żywieniowe, eliminujące różne grupy produktów. Jednak, jak wynika z raportu ”...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 19:06
StoryEditor
Konkurent Lidla i Aldiego wzmacnia się! Michael Linander: Chcemy być sklepem pierwszego wyboru
Michael Linander, CEO Netto Deutschland, Salling Group

Szwedzki menedżer Michael Linander obejmie od 18 sierpnia 2025 roku stanowisko dyrektora generalnego (CEO) Netto Niemcy. 48-letni Linander wniesie do firmy swoje wieloletnie międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym, aby przyspieszyć ekspansję dyskontera należącego do duńskiej Salling Group.

Nominacja Michaela Linandera jest częścią nowej strategii duńskiego koncernu o nazwie "Aspire ‘28", która obowiązuje od 2024 r. i przewiduje wzmocnienie biznesu w Niemczech i Da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 23:06
StoryEditor
Kultowa sieć handlowa bankrutuje. Będzie musiała zamknąć wszystkie sklepy
Znana na niemieckim rynku sieć sklepów obuwniczych Onygo ogłosiła upadłość

Znana na niemieckim rynku sieć sklepów obuwniczych ogłosiła upadłość. Marka Onygo, należała wcześniej do doskonale znanej także polskim klientom Grupy Deichmann. Obecnie firma zatrudnia około 150 osób w całych Niemczech i prowadzi ponad 20 sklepów.

Niemiecka sieć sklepów Onygo ogłosiła właśnie bankructwo. W kwietniu 2025 roku sąd rejonowy w Hamburgu wszczął postępowanie upadłościowe w trybie tzw. samodzielnego zarządzania ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:59