07.05.2024 / 13:21
StoryEditor

Przyszłością handlu nie jest omnichannel, tylko channel-free. Idea "kanałowości" wchodzi na kolejny etap [ANALIZA]

Izabela FrankeIzabela Franke
Channel-free oddaje to, w jaki sposób ludzie wchodzą w interakcje z markami, produktami i usługami oraz funkcjonują w każdym obszarze życia (fot. Shutterstock)
Na konferencjach branżowych hasło omnichannel nadal jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Po wielu latach prób zapewnienie klientom spójnych doświadczeń zakupowych pozostaje Świętym Graalem handlu detalicznego. Dobra wiadomość jest taka, że dzięki rozwojowi AI możliwe jest skupienie się na budowaniu doświadczeń, które będą channel-free, a tym samym prawdziwie angażujące.

Od ponad 20 lat rozwój koncepcji multichannel i omnichannel uzasadniany był klientocentrycznością. Na początku ta klientocentryczność oznaczała jedynie dostępność marki w kolejn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 14:29
StoryEditor
Eurocash inwestuje w marki własne. Czy 1 mld zł ze sprzedaży private label jest w zasięgu grupy?
Sklepy grupy Eurocash

Eurocash przyspiesza rozwój marek własnych. „Chcemy mocnego wyróżnika” – podkreślają przedstawiciele grupy. W ciągu tego roku firma rozwinęła mocno ofertę private label budując konkurencyjność cenową, a także wyróżniki produktowe, które mają podkreślić unikalność oferty dystrybutora w stosunku do konkurencji, w tym dyskontów takich jak Biedronka, Dino czy Lidl.

Grupa Eurocash w ostatnich miesiącach wyraźnie wzmacnia strategię rozwoju marek własnych. To już nie tylko uzupełnienie półki, ale centralny element budowania przewagi konkure...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 11:01
StoryEditor
Biedronka, Aldi i Dino czynne dłużej. W jakich godzinach będą czynne sklepy 10 listopada?
Biedronka, Aldi i Dino czynne dłużej. W jakich godzinach czynne są sklepy 10 listopada? (fot. materiały prasowe + Shutterstosck)

Szkoły, urzędy i część firm 10 listopada jest zamknięta. Jednak sklepy w tym dniu będą otwarte. Niektóre nawet będą czynne dłużej tuż przed Świętem Niepodległości. W jakich godzinach będą otwarte sklepy Biedronki, Dino, Lidla, Aldi czy Żabki i Intermarche?

W artykule przeczytasz

  • 10 listopada dniem wolnym dla szkół i urzędów
  • Godziny otwarcia Lidla, Kauflandu, Netto i Carrefour 10 listopada
  • Sklepy Biedronki, Aldi i Dino ot...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. listopad 2025 03:59