04.06.2024 / 13:59
StoryEditor

Wielkie sieci handlowe walczą o lojalność klientów, wykorzystując sztuczną inteligencję

Tesco walczy z Lidlem o lojalność konsumentów (Shutterstock, Lidl UK)
Lider brytyjskiego rynku Tesco i niemiecki konkurent Lidl rozpoczęły intensywną walkę o lojalność tamtejszych klientów. Nowa odsłona programu Clubcard, wspieranego przez sztuczną inteligencję, ma na celu zwiększenie trafności oferty adresowanej do indywidualnego klienta. Detalista musi wyprzedzić konkurenta Lidla, który także udoskonala swój własny program lojalnościowy Lidl Plus.

Tesco udoskonala swój program lojalnościowy Clubcard, aby być bliżej klientów. Oferty spersonalizowane za pomocą sztucznej inteligencji mają na celu uatrakcyjnienie propoz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 18:31
StoryEditor
UOKiK rozpatrzy wniosek Bruno Tassi w sprawie przejęcia PCM Dystrybucja
Bruno Tassi konsoliduje hurt w branży mięsnej (fot. Rafal Zdeb)

Bruno Tassi, dystrybutor z branży mięsno-wędliniarskiej, złożył w UOKiK wniosek w sprawie przejęcia większościowych udziałów w spółce PCM Dystrybucja z tej samej branży. Urząd zarejestrował zgłoszenie i wszczął procedury administracyjne.

Jak czytamy w komunikacie UOKiK, Zgłaszający zamiar koncentracji należy do grupy kapitałowej Jarosława Kołtuna. Znajduje się w niej szereg podmiotów prowadzących działaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 12:57
StoryEditor
Polacy wydają coraz więcej na zwierzęta. Jak bardzo urośnie rynek pet care?
Polacy coraz więcej wydają na zwierzęta. Do 2029 roku rynek będzie wart ponad 10 mld zł (fot. Shutterstock)

W Polsce rośnie liczba zwierząt domowych, a wraz z nią popyt na karmy i akcesoria. Z najnowszych analiz OC&C Strategy Consultants wynika, że w ciągu czterech lat wartość tego rynku zwiększy się o blisko jedną trzecią. Jakie czynniki stoją za tak dynamicznym rozwojem i co wyróżnia polskich właścicieli zwierząt na tle Europy?

Z danych OC&C Strategy Consultants wynika, że rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce od pięciu lat rośnie w tempie około 14 proc. rocznie. W 2025 roku jego wart...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 23:28