04.06.2024 / 13:59
StoryEditor

Wielkie sieci handlowe walczą o lojalność klientów, wykorzystując sztuczną inteligencję

Tesco walczy z Lidlem o lojalność konsumentów (Shutterstock, Lidl UK)
Lider brytyjskiego rynku Tesco i niemiecki konkurent Lidl rozpoczęły intensywną walkę o lojalność tamtejszych klientów. Nowa odsłona programu Clubcard, wspieranego przez sztuczną inteligencję, ma na celu zwiększenie trafności oferty adresowanej do indywidualnego klienta. Detalista musi wyprzedzić konkurenta Lidla, który także udoskonala swój własny program lojalnościowy Lidl Plus.

Tesco udoskonala swój program lojalnościowy Clubcard, aby być bliżej klientów. Oferty spersonalizowane za pomocą sztucznej inteligencji mają na celu uatrakcyjnienie propoz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 11:12
StoryEditor
Organizacja non-profit GS1 opublikowała pierwszy raport ESG oparty na standardach raportowania dla MŚP

GS1 Polska opublikowała raport ESG za 2024 rok. Dokument został przygotowany w oparciu o nieobligatoryjne standardy ESRS dla MŚP (ESRS VSME). Jest to pierwszy polski raport firmy z sektora MŚP przygotowany według nowych standardów raportowania.

Raport GS1 Polska uwzględnia wymagania European Sustainability Reporting Standards (ESRS) oraz analizę podwójnej istotności. Wsparcie w analizie zapewniła firma EY.

Czter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 14:30
StoryEditor
[JAN TAR/WYWIAD] Orlen z nową strategią. Jak zmieni się program Vitay? Co to oznacza dla sieci detalicznej oraz sprzedaży pozapaliwowej?
Logo platformy Vitay

Sprzedaż detaliczna to najbardziej rozpoznawalny element naszej działalności, dlatego w strategii Grupy Orlen zajmuje szczególne miejsce. Nowe podejście można zauważyć już w zmianie nazwy tej kategorii, którą określamy jako “Consumer and Products” i to właśnie nastawienie na oczekiwania i potrzeby klienta jest tutaj najważniejsze. O planach koncernu opowiada Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych, Orlen.

Orlen ogłosił strategię do 2035 roku. Jaką rolę odgrywa w niej biznes detaliczny?

Sprzedaż detaliczna to najbardziej rozpoznawalny element naszej działalności, dlatego w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. luty 2025 13:43