26.10.2021 / 09:09
StoryEditor

Polacy postrzegają centra handlowe jako bezpieczne, ale mieszkańcy Warszawy chcieliby zaostrzenia wymogów sanitarnych

Centrum handlowe Nowe Czyżyny w Krakowie (materiały prasowe)
69 proc. Polaków przebadanych przez agencję Inquiry zadeklarowało, że czuje się bezpiecznie, robiąc zakupy w galeriach handlowych. Badanie przeprowadzono w drugiej połowie września na zlecenie Polskiej Rady Centrów Handlowych wśród 3020 mieszkańców sześciu największych aglomeracji w kraju.

81 proc. respondentów potwierdziło, że stosuje się do zasady DDM – dystans, dezynfekcja, maseczka, a ponad połowa deklaruje, że zdecydowanie to robi. Jedynie 2 proc. osób odpowi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2024 / 14:57
StoryEditor
Aplikacje mobilne głównym źródłem wiedzy o promocjach. Tradycyjne gazetki zdeklasowane
Aplikacje mobilne sklepów handlowych cieszą się coraz większą popularnością

Aplikacje mobilne sieci handlowych są niezwykle ważne dla polskich konsumentów. Jak przekazali eksperci Consumer Panel Services GfK, stały się one głównym źródłem wiedzy o promocjach, pokonując m.in. tradycyjne drukowane gazetki, dostarczane do domów lub znajdujące się w sklepach.

Tradycyjne gazetki sklepowe nie są już pierwszym źródłem informacji o promocjach. Eksperci CPS GfK poinformowali, że Polacy najchętniej szukają wiadomości o zakupowych okazjach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2024 / 16:05
StoryEditor
Reakcja łańcuchowa. Jak globalne zmiany wpływają na działania konsumentów w branży FMCG?
domino

Globalny przemysł spożywczy nieustannie ewoluuje pod wpływem wydarzeń o charakterze klimatycznym, technologicznym i geopolitycznym. Jak wynika z raportu Mintel ”2025 Global Food and Drink Trends”, te czynniki wpływają na sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje dotyczące żywności, tworząc swego rodzaju ”łańcuch reakcji”. Rosnące ceny, zmieniające się przepisy oraz nowe preferencje wywołane zakłóceniami dostępności na poziomie globalnym skłaniają konsumentów do ponownego przemyślenia swoich wyborów. Marki muszą zrozumieć te reakcje, by skutecznie odpowiadać na potrzeby współczesnego rynku.

Jak twierdzą eksperci Mintel, konsumenci coraz bardziej interesują się tym, skąd pochodzi ich jedzenie, jakie ma właściwości i jak globalne zmiany wpływają na dostępność produkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2024 11:43