Współcześni konsumenci coraz częściej odchodzą od utartych norm, zarówno w życiu, jak i w kwestii odżywiania. Trend „rule rebellion” odzwierciedla te zmiany, podkreślając pragnienie konsumentów, aby „łamać zasady” w swoich wyborach dotyczących jedzenia i picia. Jak wynika z raportu Mintel, konsumenci są gotowi akceptować i celebrować swoje niedoskonałości, oczekując od marek żywności i napojów, że wyjdą naprzeciw ich nieregularnym i niekonwencjonalnym preferencjom.
Specjał zdradza kolejne szczegóły dotyczące przejęcia sieci SPAR. Dystrybutor chce dokładnie prześwietlić sklepy
Orlen Paczka jako pierwsza w kraju będzie współdzielić automaty paczkowe
System kaucyjny jednak nie wejdzie od przyszłego roku? Sensacyjne ustalenia
Kaufland robi krok do tyłu! Foliówki po cichu wróciły do supermarketów sieci. Jak tłumaczy się z tego operator?
Czterodniowy tydzień pracy dla Polaków. Co w tej sytuacji z pracą handlowców w piątki, soboty i niedziele?