12.10.2023 / 13:39
StoryEditor

Ponad połowa konsumentów nie ufa branży mięsnej. Chodzi o obawy związane z green washingiem

58 proc. klientów obawia się, że firmy mięsne w komunikacji marketingowej stosują green washing (fot. Industryviews Shutterstock)
Ponad połowa konsumentów uważa, że marki ze wszystkich branż wprowadzają odbiorców w błąd przy informowaniu o działaniach podejmowanych na rzecz zrównoważonego rozwoju. W branży FMCG najgorzej oceniana jest pod tym względem branża mięsna. Aż 58 proc. klientów obawia się, że firmy mięsne w komunikacji marketingowej stosują green washing – wynika z badania Sustainability Sector Index 2023 przeprowadzonego przez Kantar.

Obawy związane z green i social washingiem, czyli dysproporcją pomiędzy tym, w jaki sposób organizacja przedstawia swoje zobowiązania a rzeczywistymi działaniami, jakie podej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2025 / 08:44
StoryEditor
Do Netto zamiast do banku. Sieć wprowadza nową usługę dla klientów
Netto wprowadza do części sklepów nową usługę (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Szerokie spektrum usług dodatkowych to domena sieci convenience na czele z Żabką. Jednak dyskonty także próbują swoich sił na tym polu. Dowodzi tego wprowadzenie nowej usługi przez sieć Netto. Na czym ona dokładnie polega i w ilu placówkach klienci mogą z niej skorzystać?

Sieć Netto zrobiła kolejny krok na drodze do rozszerzenia portfela usług dla klientów. Po wprowadzeniu kilka lat temu opcji wypłaty gotówki podczas zakupów (cashback) teraz wdro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 17:25
StoryEditor
Jak wygrać serce klienta? Polacy wskazują, co działa w promocjach i co naprawdę motywuje do zakupów
Regał z promocjami w Biedronce (fot. materiały własne)

W świecie pełnym bodźców i rosnących oczekiwań konsumenckich, marki nieustannie poszukują sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Najnowsze dane pokazują, że dobrze zaplanowane akcje promocyjne nie tylko zwiększają sprzedaż, ale także trwale zmieniają zachowania zakupowe Polaków. Co decyduje o skuteczności takich działań i jakiego rodzaju nagrody naprawdę się liczą?

Z danych zawartych w raporcie "ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż", opublikowanym przez Pluxee Polska, wyłania się obraz konsumenta ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 10:34