19.09.2023 / 10:42
StoryEditor

Ponad połowa Polaków ma problem z bieżącymi rachunkami i opłatami. Zakupy spożywcze też stały się sporym obciążeniem

Dla 55 proc. Polaków największym wyzwaniem tej jesieni będą bieżące rachunki i opłaty. Sporym obciążeniem są także codzienne wydatki, np. kupowanie produktów spożywczych czy środków czystości (fot. Shutterstock)
Z raportu „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” Santander Consumer Banku wynika, że dla 55 proc. Polaków największym wyzwaniem tej jesieni będą bieżące rachunki i opłaty. Sporym obciążeniem są także codzienne wydatki, np. kupowanie produktów spożywczych czy środków czystości.

Bieżące rachunki i opłaty będą dużym jesiennym wyzwaniem dla portfeli 61 proc. Polek w porównaniu do 49 proc. ankietowanych mężczyzn – wskazuje raport Santander Consumer Banku „...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 14:54
StoryEditor
Czekolada, praliny, batoniki i wafelki. Luksusy tylko z promocji?
Eksperci z Grupy Blix przeanalizowali, jak drastyczne podwyżki cen słodyczy czekoladowych przełożyły się na zwyczaje zakupowe Polaków (fot. Schutterstock)

Rekordowe ceny kakao powodują, że słodycze czekoladowe są coraz droższe. Grupa Blix przeanalizowała, jak konsumenci reagują na te podwyżki. Czy rezygnują z zakupu czekolady, w tym tej “dubajskiej” należącej do najdroższych? A może płaczą, ale płacą?

Z danych Eurostatu wynika, że Polska jest na pierwszym miejscu w rankingu krajów, które zanotowały najwyższy wzrost cen czekolady. W czerwcu br. były ona u nas o blisko 40...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 16:30
StoryEditor
JD.com przygotowuje europejską ofensywę. Ochama przechodzi rebranding
JD.com zmienia Ochama na Joybuy i szykuje ekspansję w Europie (Ochama)

JD.com, jedna z największych chińskich platform e‑commerce, przeprowadza rebranding swojej europejskiej platformy Ochama, zmieniając jej nazwę na Joybuy, tak jak już funkcjonuje to w Wielkiej Brytanii. Ta zmiana to element przygotowań do zwiększenia obecności marki na rynku europejskim, gdzie firma planuje działać zarówno online, jak i stacjonarnie.

Ochama to platforma uruchomiona przez JD.com pod koniec 2021 roku, która oferuje model hybrydowy – łączący sklep online z możliwością odbioru zakupów w punktach stacjonarnych, m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 12:13