29.06.2022 / 14:55
StoryEditor

Wydatki Ukraińców w Polsce w pierwszym kwartale roku zbliżyły się do 650 mln zł [DANE]

Pod względem wydatków, które cudzoziemcy robią w Polsce Ukraińcy plasują się na trzecim miejscu (fot. Shutterstock.com)
Wartość wydatków poczynionych w naszym kraju przez obywateli Ukrainy w pierwszych trzech miesiącach tego roku była o 43 proc. wyższa niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zdaniem z ekspertów, w dalszej perspektywie czasowej tendencja wzrostowa nadal się utrzyma a wydatki zwiększą. 

Z danych podanych 29 czerwca przez firmę Personnel Service wynika, że Ukraińcy wydali w Polsce w pierwszym kwartale roku 647,2 mln zł. To więcej niż w analogicznym okresie roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 14:42
StoryEditor
50 zł na zakupy! Przychodzi Media Markt do Żabki i chce ułatwiać życie jej klientom
MediaMarkt Polska oraz Żabka Polska wystartowały ze wspólną ogólnopolską akcją promocyjną

MediaMarkt Polska oraz Żabka Polska rozpoczęły ogólnopolską kampanię promocyjną, której celem jest zwiększenie sprzedaży nie tylko w sklepach sieci convenience, ale także elektromarketach. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji Żappka mogą zdobyć kupon rabatowy do wykorzystania w sklepach MediaMarkt. To ciekawy przykład współpracy marketingowo-sprzedażowej sieci handlowych.

Jak podkreśla Maciej Dolega, rzecznik prasowy MediaMarkt Polska współpraca z Żabką to naturalny krok w kierunku jeszcze większej obecności MediaMarkt w codzienności naszych klie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 17:12
StoryEditor
Rafał Szydłowski dołącza do Orlen Paczki. Czym zajmie się nowy członek zarządu?
Rafał Szydłowski dołącza do Orlen Paczki (fot. materiały prasowe)

Rafał Szydłowski dołączył do zarządu Orlen Paczka. Zmiany mają wspierać dalszy rozwój finansowy i operacyjny firmy. Nowe władze spółki stawiają na doświadczenie w logistyce i finansach, aby utrzymać tempo wzrostu sieci. Jak wpłynie to na pozycję Orlen Paczki na rynku usług logistycznych?

Orlen Paczka powołała Rafała Szydłowskiego na stanowisko członka zarządu ds. finansowych. Decyzja ta wpisuje się w strategię spółki, która koncentruje się na rozwoju usług, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 21:21