27.03.2019 / 12:57
StoryEditor

7-Eleven testuje futurystyczny koncept convenience. Czy handel podąży właśnie tą drogą?

(Źródło: Wikimedia)
Amerykańska sieć convenience 7-Eleven otworzyła w Dallas placówkę, w której testuje nowe koncepty i produkty. Ofertę znacznie rozszerzono o świeżą żywność i produkty organiczne. Firma poszukuje sposobów na zaspokojenie oczekiwań konsumentów, którzy chcą jeść „wygodnie” i zarazem zdrowo – informuje portal Grocery Dive za Dallas News.

W testowej placówce 7-Eleven w Dallas klasyczna oferta przekąsek została rozszerzona o takie produkty, jak świeże zupy, soki wyciskane na zimno czy potrawy gotowe do spożycia, t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 10:08
StoryEditor
Biedronka przygotowała zestaw paczek świątecznych dla pracowników. Co dostaną dzieci i dorośli?
Biedronka przygotowała paczki świąteczne dla pracowników (Shutterstock/Gen AI)

Sieć Biedronka co roku przygotowuje paczki świąteczne dla pracowników. Także w tym roku detalista zamierza przekazać im prezenty w paczkach adresowanych do dzieci w różnym wieku oraz do dorosłych. Znamy zawartość tych pakietów świątecznych.

Sieć Biedronka przeznaczyła w 2024 r. ponad 106 milionów złotych na pakiety świąteczne dla swoich pracowników. W tym roku detalista przygotował pięć różnych zestawów paczek, pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 13:07
StoryEditor
Uber Eats chce wyprzedzić Glovo na polskim rynku. Jak chce to zrobić? [WYWIAD]
Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce (fot. materiały prasowe)

Uber Eats chce zostać numerem jeden w branży delivery w Polsce. Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że firma ma do tego narzędzia, strategię i możliwości. Jak jeden z pionierów sektora w Polsce chce to osiągnąć?

W wywiadze przeczytasz m.in.:

  • Jakie są aspiracje Uber Eats w Polsce?
  • Jakie Uber Eats ma przewagi w porównaniu z konkurencją?
  • Kiedy Uber Eats zostanie liderem polskiego ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. listopad 2025 08:30