27.03.2019 / 12:57
StoryEditor

7-Eleven testuje futurystyczny koncept convenience. Czy handel podąży właśnie tą drogą?

(Źródło: Wikimedia)
Amerykańska sieć convenience 7-Eleven otworzyła w Dallas placówkę, w której testuje nowe koncepty i produkty. Ofertę znacznie rozszerzono o świeżą żywność i produkty organiczne. Firma poszukuje sposobów na zaspokojenie oczekiwań konsumentów, którzy chcą jeść „wygodnie” i zarazem zdrowo – informuje portal Grocery Dive za Dallas News.

W testowej placówce 7-Eleven w Dallas klasyczna oferta przekąsek została rozszerzona o takie produkty, jak świeże zupy, soki wyciskane na zimno czy potrawy gotowe do spożycia, t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 10:09
StoryEditor
Aldi reorganizuje zarządzanie zakupami. Pomoże w tym weteran z Lidla
Na zdj. sklep sieci Aldi (fot. AR Pictures/Shutterstock)
Wraz z początkiem lipca nowym szefem ds. zakupów grupy Aldi Nord zostanie Alexander Lauer. Zastąpi on Jürgena Schwalla, który związany był z firmą od ponad trzech dekad. Zmiany w podejściu do zakupów nie skończą się na personaliach.

O sprawie donosi "Lebensmittel Zeitung". Jak czytamy, Jürgen Schwall jeszcze przed zakończeniem swojej pracy w sieci Aldi dokonał znacznej restrukturyzacji. Połączył dział zar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2024 / 15:25
StoryEditor
Polacy o sprzedaży alkoholu na stacjach i reklamach napojów alkoholowych w internecie. Nowy sondaż
Na zdj. sklep O!Shop na stacji paliw Orlenu/zdjęcie ilustracyjne (fot. mat. prasowe)
62 proc. kobiet i 49 proc. mężczyzn popiera pomysł zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych - wynika z badania przeprowadzonego pod koniec maja na panelu Ariadna. Autorzy badania zapytali również o inne kwestie związane z napojami procentowymi.

Jedno z pytań dotyczyło tego, czy respondent kiedykolwiek kupił alkohol na stacji paliw. Z odpowiedzi wynika, że przynajmniej raz taką decyzję zakupową podjęła co trzecia kob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. czerwiec 2024 20:47