21.12.2019 / 21:21
StoryEditor

Bożonarodzeniowe wydatki większe niż przed rokiem

()
1428 złotych wyda statystyczny Polak na organizacje świąt, o 130 zł więcej niż rok temu - wynika z badania „Wydatki świąteczne Polaków" przygotowanego na zlecenie BIG InfoMonitora.

Największą część świątecznego budżetu Polacy przeznaczą na prezenty (533 zł), 440 zł na żywność, 169 zł pochłoną wyjazdy, 64 zł choinka a środki czystości 43 zł. Reszta - 143 zł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2024 / 18:08
StoryEditor
Piątnica ma nową dyrektor marketingu. To menedżerka wcześniej pracująca dla PepsiCo, Procter&Gamble, Visy oraz GSK
Od początku sierpnia funkcję dyrektora marketingu w OSM Piątnica pełni Katarzyna Jezierska (fot. materiały prasowe)

Z początkiem sierpnia stanowisko dyrektora marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy – czwartej pod względem wielkości firmy mleczarskiej w Polsce – objęła Katarzyna Jezierska. Ma ona na swoim koncie 25-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte nie tylko w branży FMCG, ale także OTC oraz Fintech.

Katarzyna Jezierska była wcześniej zatrudniona w takich firmach jak PepsiCo, Procter&Gamble, Visa czy GSK Consumer Healthcare. Przed podjęciem pracy w OSM Piątnica budowała ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.08.2024 / 14:30
StoryEditor
Szymon Mitoraj, Grupa Eurocash: Frisco będzie poprawiać ceny i rozwijać asortyment, aby skutecznie konkurować o klienta z dyskontami
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny w spółce za cyfryzację, fot. Eurocash

- Wierzę w to, że Frisco ma dużą przestrzeń do wzrostu, a nasz model biznesowy jest świetnie skalibrowany. Wiele firm nie potrafiło operacyjnie dostosować się do wymagań rynku i konsumentów, a my działamy od lat i to na pozycji lidera – tłumaczy w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny w spółce za cyfryzację.

Gospodarka, konsument i cały sektor FMCG mają za sobą trudny rok. Prognozy ekonomistów wskazują, że ten rok będzie rokiem odbicia. Sprzyjać temu będzie ogólna sytuacja, ale takż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. wrzesień 2024 19:06