16.10.2024 / 10:38
StoryEditor

Coraz więcej Polaków kupuje żywność w promocji. To "zasługa" Biedronki oraz Lidla

93,5 proc. Polaków w mniejszym lub większym stopniu korzysta z promocji i potrafi określić, za jaki odsetek zakupów żywnościowych.te promocje odpwiadają(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Już ponad 93 proc. konsumentów regularnie nabywa jakąś część żywności w ramach promocji oraz wie za jaki odsetek zakupów są one odpowiedzialne – wynika z badania przeprowadzonego przez UCE Research i Grupę Blix. Oznacza to wzrost w porównaniu do tego, co Polacy deklarowali przed rokiem. Jednocześnie zwiększyła się grupa osób, która kupują w promocjach od 20 do 40 proc. artykułów spożywczych.

Korzystanie z promocji staje się udziałem coraz większej rzeszy Polaków. Z badania przeprowadzonego pod koniec września br. przez UCE Research i Grupę Blix wynika, że 93,5 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 13:36
StoryEditor
Poundland pod nowym zarządem. Czy firmę czekają masowe zwolnienia?
Na zdj. sklep sieci Poundland w Londynie (fot. Brookgardener/Shutterstock)

Brytyjska sieć dyskontowa Poundland przechodzi intensywne zmiany organizacyjne i właścicielskie. Nowy właściciel wdraża drastyczne kroki, które mają przywrócić stabilność operacyjną i finansową marki. Czy plan restrukturyzacyjny okaże się wystarczający, by uratować setki miejsc pracy i dziesiątki sklepów?

Poundland, jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci dyskontowych w Wielkiej Brytanii, przygotowuje się do poważnej restrukturyzacji. Zgodnie z planem, który ma zostać zat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:43
StoryEditor
Prezes Starbucksa zarabia ponad sześć tysięcy razy więcej niż przeciętny pracownik tej sieci kawiarni
Brian Niccol, CEO Starbucks (fot. Starbucks)

Brian Niccol, CEO Starbucksa zarobił 6666 razy więcej niż przeciętny pracownik sieci kawiarni. Dysproporcje między zarobkami najważniejszych menedżerów i szeregowych pracowników cały czas się zwiększają.

O sprawie pisze bankier.pl, który podkreśla, że Niccol zarobił w tym roku już 98 mln dolarów, podczas gdy przeciętny pracownik Starbucksa ok. 15 tysięcy dolarów. To największa r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 08:08