25.11.2021 / 14:42
StoryEditor

COVID-19 z perspektywy handlu, czyli kto i kiedy zarobił na koronawirusie

W ciągu dwóch lat wartość koszyka zakupowego w przypadku kategorii FMCG wzrosła o 25 procent (shutterstock.com)
Dwa lata pandemii przyniosły spadek częstotliwości zakupów FMCG o 13 proc. przy jednoczesnym wzroście wartości koszyka o jedną czwartą. Nie był to jednak czas tak samo łaskawy dla wszystkich kanałów sprzedaży. Dane instytutu GfK Polonia pokazują, które z nich zyskały i straciły najwięcej.

Dane przedstawione przez podczas webinaru „Rynek FMCG i nabywca: dziś i jutro. Polski shopper w pandemicznej rzeczywistości” w ramach Insigt Summit Poland 2021 jednoznacznie pok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 02:08