18.10.2019 / 09:39
StoryEditor

Cyfrowi konsumenci wymagają wyższych standardów obsługi w e-commerce

(fot. mat. prasowe bdsklep.pl)
Multitasking, rozproszenie uwagi i brak cierpliwości do przyswajania długich treści to coraz częściej nasze grzechy główne korzystania z mediów cyfrowych. To, co definiuje sposób w jaki pracujemy, przyswajamy treści czy szukamy rozrywki w Internecie, w równej mierze przekłada się także na nasze cyfrowe zakupy – Deloitte.

Eksperci Deloitte przekonują, że w dzisiejszych czasach, gdy konsument oczekuje wzorowej obsługi, błyskawicznie ładujących się stron internetowych i łatwych płatności online, ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 09:16
StoryEditor
Circle K odwraca logikę programu lojalnościowego Extra. Sieć będzie nagradzać lojalność od pierwszej wizyty na stacji

Circle K wprowadza nową wersję aplikacji Extra, aby uprościć program lojalnościowy i lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników. Nowe rozwiązania mają sprawić, że korzystanie z programu będzie szybsze, bardziej intuicyjne i dopasowane do indywidualnych oczekiwań klientów. Firma stawia na codzienną użyteczność aplikacji, chcąc nagradzać lojalność już od pierwszej wizyty na stacji.

Nowe podejście do aplikacji Circle K to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów wobec prostych i przejrzystych rozwiązań. Coraz więcej osób docenia korzystanie z aplikacji mo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 18:30
StoryEditor
Operator radykalnie zmienia model biznesowy. W planach sprzedaż części biznesu
Sfinks Polska ze stratą aż 2 mln zł. Ale Sylwester Cacek uspokaja (fot. Sfinks Polska)

Operator gastronomiczny Sfinks Polska radykalnie zmienia model biznesowy, realizując zapowiedzianą przed dwoma laty strategię. Na koniec I półrocza 2025 r. udział restauracji franczyzowych w sieci wzrósł do rekordowych 96%, podczas gdy rok wcześniej wynosił on 85%. Ta masowa transformacja z restauracji własnych na lokale franczyzowe jest głównym czynnikiem wpływającym na wyniki finansowe spółki i stanowi największą zmianę strukturalną w jej historii.

Franczyza służy i nie służy Sfinksowi

Przekształcenia mają bezpośredni wpływ na spadek przychodów skonsolidowanych Sfinksa, jednocześnie stabilizując jego marżę i redukując...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. październik 2025 00:19