15.09.2016 / 11:00
StoryEditor

Czystość w sklepie ważniejsza od promocji

Sklep sieci Biedronka (fot. Jeronimo Martins Polska, źródło: Jeronimo Martins Polska)
Polacy są bardzo wymagający wobec sklepów – wynika z badania Shopper Study dotyczącego zwyczajów zakupowych Polaków, które zleciła firma Henkel.

Badanie pokazuje, że do najważniejszych cech sklepu według kupujących należą: czystość oraz przejrzysta aranżacja półek (obie cechy 87 proc.), szeroka oferta produktów premium, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 14:49
StoryEditor

Answear zapowiada emisję do 1 mln akcji. W planach rozwój marki PRM

Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com (Answear.com)
Answear ogłosił, że zamierza wyemitować do 1 mln nowych akcji. Pozyskane środki mają zostać przeznaczone na rozwój marki PRM. Chodzi o poszerzenie oferty produktowej, otwarcie i rozwój działalności na nowych rynkach oraz wydatki marketingowe związane m.in. z rebrandingiem.

Do końca roku Answear chce się skupić na rozwoju zagranicznym i zwiększeniu sprzedaży poprzez platformy marketplace. Natomiast w nadchodzących latach planowana jest ekspansja na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 21:57
StoryEditor

Sanepid zmienia stanowisko w sprawie nastolatki sprzedającej wiśnie z sadu dziadka. Czy ojciec dziewczynki będzie musiał zapłacić mandat?

Środki podjęte przez kontrolerów nie były współmierne do przewinienia – orzekł Główny Inspektor Sanitarny, odnosząc się do interwencji podjętej przez w Lubnie wobec 16-latniej Marysi, która sprzedawała wiśnie z sadu dziadka (fot. Shutterstock).
Środki podjęte przez kontrolerów nie były współmierne do przewinienia – orzekł Główny Inspektor Sanitarny w oświadczeniu wydanym 11 września, odnosząc się do interwencji podjętej przez pracowników sanepidu w Lubnie (gmina Wałcz) wobec 16-latniej Marysi. Poinformował również, że wojewódzkie i powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne otrzymają instrukcję postępowania w przypadku takich zdarzeń.

Główny Inspektor Sanitarny stwierdził w swoim komunikacie, że po gruntownej analizie oraz zbadaniu wszystkich okoliczności dotyczących zdarzenia, Państwowy Powiatowy Inspektor S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24. wrzesień 2023 14:57