15.06.2020 / 12:27
StoryEditor

Do centrów handlowych po konkretne produkty. Klienci nadal powściągliwi w zakupach

(Pixabay.com/Michal Jarmoluk)
Polska Rada Centrów Handlowych, zrzeszająca ponad 240 firm działających w branży nieruchomości i miejsc handlu oraz usług przekonuje, że klienci czują się bezpiecznie w centrach handlowych. Tymczasem z danych PRCH wynika, że w ciągu miesiąca od ponownego otwarcia sklepów, galerie handlowe odwiedziło około 60 proc. osób.

PRCH podaje, że trzy czwarte odwiedzających centra handlowe robi w nich zakupy bez obaw. Ponad połowa badanych (52 proc.) deklaruje, że udaje się do galerii po konkretne prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 17:49
StoryEditor
Allegro Klik i Allegro Kapitał: PKO BP i Allegro tworzą nowy standard usług
Ambicje Allegro i PKO BP są ogromne. W ciągu 3 lat planują dotrzeć do ponad 2 mln klientów indywidualnych oraz zapewnić 1,5 mld zł finansowania dla 20 tys. przedsiębiorców.

PKO Bank Polski i Allegro wchodzą partnerstwo, które ma na celu redefiniowanie relacji między bankowością a handlem online. Integracja systemów największego polskiego banku i najpopularniejszej platformy e-commerce zaowocowała dwiema przełomowymi usługami: Allegro Klik – innowacyjną metodą płatności z rekordowym cashbackiem - oraz Allegro Kapitał - uproszczonym finansowaniem dla przedsiębiorców. Start obu rozwiązań zaplanowano jeszcze na 2025 rok.

Nowe usługi pozwolą pozyskać ponad 2 mln klientów indywidualnych

Ambicje Allegro i PKO BP są ogromne. W ciągu 3 lat planują dotrzeć do ponad 2 mln klientów indywidualnych o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.11.2025 / 17:05
StoryEditor
Unijne rozporządzenie o wylesianiu, którego boi się sektor FMCG zostało zmienione
Ważnym problemem jest wykorzystywanie dzieci przy pracy na plantacjach kakaowca

Komisja Europejska zapowiada zmiany w rozporządzeniu o walce z wylesianiem EUDR (EU Deforestation Regulation). Ich celem jest uproszczenie obowiązków i okres adaptacji dla przedsiębiorstw. Co to dokładnie oznacza?

21 października 2025 r. Komisja Europejska opublikowała projekt zmian w rozporządzeniu (UE) 2023/1115 (EUDR) – regulacji mającej na celu ograniczenie wpływu Unii Europejskiej na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 23:08