13.04.2023 / 08:21
StoryEditor

Dwie trzecie Polaków musi oszczędzać na wszystkim. Kto jest najbardziej przerażony wzrostem cen w sklepach?

Mężczyzna i kobieta w sklepie
Aż 93 proc. kobiet deklaruje przerażenie cenami w sklepach, wynika z nowego badania przeprowadzonego IRCenter. W przypadku mężczyzn odsetek analogicznych deklaracji sięga 79 proc., a wskaźnik dla ogółu dorosłej populacji wyniósł 86 proc.

Z cytowanego badania wynika, że niemal trzy czwarte dorosłych (70 proc.) uważa, iż w wyniku inflacji ich sytuacja materialna się pogarsza. W przypadku Polek takich odpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 15:18
StoryEditor
Shell dodaje do Shell Cafe sieć piekarni. Czy firma upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu?

Sieć stacji paliw Shell rozpoczyna strategiczne partnerstwo z piekarnio-kawiarnią Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, znaną dotychczas z lokali miejskich. Współpraca ta, ma na celu rewolucję w jakości żywności dostępnej w trasie i wzmocnienie pozycji Shell w segmencie on-the-go (szybkie zakupy, wygoda, dostępność). Pierwsza wspólna lokalizacja wystartowała w Dalanówku (trasa S7 Gdańsk-Warszawa).

Nowa jakość gastronomii na stacjach paliw Shell

Pierwszy lokal Gorąco Polecam. Smaki z piekarni na stacji Shell został wyposażony w profesjonalny piec i lady chłodnicze, co z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 21:39
StoryEditor
Carrefour wciąż traci sklepy w Polsce. Placówek convenience zostało niewiele ponad 500
Carrefour traci w Polsce głównie franczyzowe sklepy convenience (fot. Robert Way/Shutterstock)

Na koniec trzeciego kwartału 2025 r. Carrefour miał w Polsce już tylko 759 sklepów. To o dziewięć placówek handlowych mniej niż na koniec czerwca. Liczba sklepów francuskiego operatora w naszym kraju topnieje regularnie od wielu kwartałów.

Carrefour Polska - wystawiony na sprzedaż, o czym donosiły niedawno jako pierwsze francuskie media - na koniec trzeciego kwartału miał 95 hipermarketów, 145 supermarketów, 512 s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 16:25