14.04.2020 / 08:44
StoryEditor

Dwie trzecie Polaków zmieniło swoje podejście do zakupów w związku z epidemią koronawirusa

(fot. mat. prasowe Winiary)
Po pandemii koronowirusa handel już nigdy nie będzie taki, jak wcześniej. Jak wynika z badania agencji Dentsu Data Services, obecna sytuacja to w oczach większości Polaków historyczna i rewolucyjna zmiana – komentuje Dziennik Gazeta Prawna.

Dla niemal co trzeciej przebadanej osoby codzienne zakupy stały się wyzwaniem. Dwie trzecie ma poczucie, że są świadkami historycznej i rewolucyjnej zmiany. Epidemia koro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 17:06
StoryEditor
Marki własne w Intermarché. Wiemy, ile nowości sygnowanych własnymi brandami sieć wprowadzi w tym roku
W tym roku sieć Intermarché zamierza znacząco rozbudować ofertę marek własnych (fot. materiały prasowe)

Sieć Intermarché konsekwentnie rozwija ofertę marek własnych. Z informacji przekazanych portalowi wiadomoscihandlowe.pl przez Tamarę Weichert, kierownika Działu Marek Własnych w Intermarché, wynika, że w ubiegłym roku na półkach supermarketów tej sieci pojawiło się 160 nowości pod własnymi brandami. Jakie wyglądają tegoroczne plany Intermarché w tym zakresie?

W ubiegłym roku sieć Intermarché intensywnie pracowała nad ofertą marek własnych, skupiając się przede wszystkim na ich rebrandingu. - W 2024 roku wprowadziliśmy do sprzedaży ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 17:19
StoryEditor
Polska Agencja Inwestycji i Handlu podsumowuje 2024 r. Ile projektów inwestycyjnych wsparła organizacja?
PAIH wspiera inwestycje polskich firm (Shutterstock)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) w 2024 roku wsparła 53 projekty inwestycyjne o łącznej deklarowanej wartości około 2,4 miliarda EUR, co przyczyni się do stworzenia 7 tys. nowych miejsc pracy. Najwięcej projektów realizowanych przez PAIH to inwestycje z sektora usług nowoczesnych. W sektorze produkcyjnym wyróżniają się m.in. projekty z sektora spożywczego.

Wśród krajów pochodzenia projektów zagranicznych przeważali inwestorzy ze Szwecji, Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii. Pod względem liczby zrealizowanych projektów lide...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. luty 2025 19:47