09.09.2020 / 08:45
StoryEditor

Dyskont Penny pokazał koszty środowiskowe produkcji żywności – ceny mięsa nawet kilka razy razy wyższe

Penny Market (fot. E.Eduard/Wikimedia Commons, lic. CC BY-SA 4.0)
Jeden z dyskontów niemieckiej sieci Penny, należącej do grupy Rewe, zaczął w ramach eksperymentu pokazywać dwie ceny produktów – oficjalną i powiększoną o koszty środowiskowe produkcji żywności. Testowa kampania ma pokazać, ile faktycznie powinne kosztować produkty spożywcze – relacjonuje portal Deutsche Welle.

Market Penny, zlokalizowany w berlińskiej dzielnicy Spandau, w ramach eksperymentu uwidocznił ceny 16 produktów spożywczych w dwóch wersjach – obok detalicznej ceny zakupu pojaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 13:40
StoryEditor
Alex Henriksen nowym szefem Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej
Alex Henriksen dyrektor zarządzający Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej, fort. Tetra Pak
Alex Henriksen został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej. Swoje obowiązki obejmie z dniem 1 sierpnia br., zastępując tym samym Lyndsey Loyden-Edwards, która niebawem przejmie inne zadania w ramach organizacji. Wraz z objęciem stanowiska, Alex Henriksen przejmie odpowiedzialność za zarządzanie działalnością operacyjną Tetra Pak w 16 krajach, w tym za pracę siedmiu biur handlowych.

Alex Henriksen dołączył do Tetra Pak w 1998 r. i od tego czasu zajmował wiele stanowisk kierowniczych w strukturach europejskich i globalnych firmy. Od roku 2020 zajmuje sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 18:26
StoryEditor
Wojna cenowa Biedronki i Lidla uderza w wyniki sieci Carrefour. Operator ósmy kwartał z rzędu zmniejsza liczbę sklepów w Polsce
Na zdj. sklep Carrefour Express w Krakowie/zdjęcie ilustracyjne (fot. ms.yenes/Shutterstock)

Carrefour ma w Polsce coraz mniej sklepów - sieć skurczyła się w pół roku niemal o 40 placówek. Słabo wypada także sprzedaż francuskiego operatora w naszym kraju. W drugim kwartale 2024 r. sprzedaż LfL sieci spadła o 2,5 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej.

Poniekąd jest to poprawa - przypomnijmy bowiem, że pierwszym kwartale sprzedaż LfL Carrefoura zanurkowała w Polsce aż o 4,2 proc. Jednak fakt, że w kolejnym już kwartale wyni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:36