11.12.2018 / 09:46
StoryEditor

Gdzie i kiedy będzie największy tłok przed świętami? Handlowa mapa stolicy

(fot. Pixabay CC0)
Dwa tygodnie do świąt to zdecydowanie ostatni moment, aby zaplanować świąteczne zakupy. Europejska platforma do zamawiania przejazdu Taxify przeanalizowała zeszłoroczne dane z ostatniego tygodnia przed świętami, sprawdzając, które lokalizacje w Warszawie są najbardziej zatłoczone, i w jakich godzinach lepiej tam nie jechać, jeśli nie lubimy tłoku.

– Świąteczne zakupy wiążą się z tym, że nie do końca możemy je zaplanować. Jak wynika z naszych danych, większość osób wybiera się do galerii handlowych wieczorami, po godzinach...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.11.2023 / 12:49
StoryEditor
Polacy kupują w internecie – na sprawdzonych platformach i sprawdzonych dostawców usług. Wydają coraz więcej [RAPORT]
E-commerce (Fot. Shutterstock)
Agencja Inquiry przygotowała raport, w którym analizuje zwyczaje Polaków w zakresie zakupów internetowych. Polacy najchętniej kupują tam kosmetyki i odzież i wydają na nie coraz więcej. Najczęściej płacą Blikiem.

Aż 80 proc. ankietowanych kupuje w internecie przynajmniej raz w miesiącu, a ponad jedna trzecia minimum raz w tygodniu. W tegorocznej edycji badania odnotowaliśmy najwyższą ze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.11.2023 / 08:36
StoryEditor
Dr. Oetker tłumaczy się z zarzutów o odświeżanie produktów. Twierdzi, że wszystko działo się w zgodzie z prawem i było poparte badaniami
Fabryka Dr.Oetker w Wittenburgu (fot. Wikipedia)
Kilka dni temu w emitowanym w Telewizji Polskiej programie „Magazyn Śledczy Anity Gargas” pojawił się materiał, który sugerował, że firma Dr. Oetker znany producent dodatków do wypieków mógł odświeżać produkty i wydłużać ich datę przydatności. Teraz firma się tłumaczy i twierdzi, że nie zrobiła nic złego.

W programie zarzucono firmie Dr. Oetker m.in. to, że przeterminowane produkty były przetapiane, mieszane z nowymi i ponownie pakowane oraz sprzedawane z nową datą prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 07:36