23.04.2018 / 13:50
StoryEditor

Harper Hygienics ma plan ekspansji

(
Wprowadzenie na rynek nowych produktów kosmetycznych, zwiększenie eksportu i wzmocnienie pozycji marek własnych – to strategiczne cele firmy Harper Hygienics na najbliższe lata.

Harper Hygienics, wiodący producent na rynku produktów higieniczno-kosmetycznych – opublikował prognozy finansowe i strategię rozwoju na lata 2018-2019.

Rafał Szczep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2024 / 12:37
StoryEditor
Aldi umacnia się w Warszawie i okolicach. Coraz bliżej granicy 350 sklepów w całej Polsce
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W podwarszawskim Mysiadle ruszył w środę najnowszy dyskont Aldi. Sieć została operatorem parku handlowego San Park Piaseczno, położonego zaraz za południową granicą stolicy.

W podwarszawskim Mysiadle ruszył w środę najnowszy dyskont Aldi. Sieć została operatorem parku handlowego San Park Piaseczno, położonego zaraz za południową granicą stolicy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 15:50
StoryEditor
Rząd chce wydać 1,65 mld zł na ochronę konkurencji i konsumentów. A dokładnie na jakie działania?
(fot. Shutterstock)

W projekcie budżetu na 2025 r. polski rząd zapowiedział przeznaczenie ponad pół miliarda złotych na projekty i zadania związane z ochroną konkurencji i konsumentów, w tym te realizowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W ciągu trzech lat suma tych wydatków wzrośnie do ponad 1,6 mld zł. Na jakie cele przeznaczone zostaną te fundusze?

Według projektu budżetu na rok 2025 prognozowana skonsolidowana kwota wydatków na realizację zadań związanych z ochroną konkurencji i konsumentów w latach 2025-2027 wynosi 1,65 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 09:40