14.09.2022 / 08:26
StoryEditor

Inflacja przeraża konsumentów. Polacy mocno zaciskają pasa [RAPORT NielsenIQ]

Wielu konsumentów całkowicie zmieniło swoje priorytety (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Polscy konsumenci drastycznie zmieniają zwyczaje zakupowe. 60 proc. oszczędza na żywności,  41 proc. dokonało przewartościowania wielu aspektów życia, co może wpływać na ich zachowania zakupowe, a 25 proc. całkowicie zmieniło priorytety życiowe od 2019 roku. Najnowszy Consumer Outlook firmy NielsenIQ ukazuje, w jaki sposób zmieniły priorytety konsumentów i ich nawyki zakupowe w kontekście zakłóceń inflacyjnych.

Jak pokazuje najnowszy raport Consumer Outlook firmy NielsenIQ, galopująca inflacja i wojna w Ukrainie jest bardzo poważnym zmartwieniem dla wielu Polaków – dla 49 proc. w pier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 13:37
StoryEditor
Lidl rozgrzewa się przed jesienną rewolucją. Prawie 9 milionów opakowań w butelkomatach sieci
We wszystkich sklepach sieci Lidl stanęły już butelkomaty (fot. Lidl Polska)

Tylko w maju klienci Lidla oddali prawie 9 mln opakowań, która przekłada się na ponad 200 ton materiałów. To inicjatywa własna sieci, ale już jesienią zbiórka będzie obowiązkowa.

Lidl zamontował automaty do przyjmowania opakowań we wszystkich sklepach w kraju, a jest ich ponad 900. Klienci od kwietnia mogą zwracać w nich opakowania po napojach. W zamian ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 12:25
StoryEditor
Lidl robi porządek. I ustawia sobie cenową konkurencję pod kolejne ciosy
Reklama Lidla (fot. Lidl)

Sieć Lidl wystartowała z nową kampanią, w której mocno akcentuje czystość, porządek i wygodę robienia zakupów w swoich sklepach. To próba wykorzystania słabości konkurencji, a także odzwierciedlenie nastrojów konsumenckich.

Lidl wypuścił m.in. spot reklamowy, na którym para umawia się na randkę w sklepie sieci Lidl. To dlatego, że jest tam czysto i przestronnie, a dodatkowo dobra obsługa i jakośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 06:01