21.04.2023 / 14:30
StoryEditor

Jak kupują Polacy w sklepach DIY? [RAPORT]

Klienci sklepów DIY są różnorodni (Fot. Shutterstock)
W zeszłym roku ponad 70 proc. Polaków kupiło artykuły remontowo budowlane. Co ciekawe, stanowią oni bardzo różnorodną grupę konsumentów.

Według badania PMR zrealizowanego na reprezentatywnej grupie Polaków, 73 proc. osób w ciągu ostatnich 12 miesięcy dokonało zakupu artykułów remontowo-budowlanych. Spośród nich, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 10:36
StoryEditor
Chiński lider rynku sosów i przypraw wchodzi na giełdę w Hongkongu. Na co chce przeznaczyć środki z debiutu?
Chińska firma Foshan Haitian Flavouring and Food, specjalizująca się w produkcji sosów (na czele z sojowym) i przypraw chce poprawić swoją pozycję na arenie międzynarodowej (fot. Shutterstock)

Firma Foshan Haitian Flavouring and Food Company (znana też jako Haitian) z sukcesem zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Hongkongu. Akcje spółki rozeszły się jak świeże bułeczki, co pozwoliło ej pozyskać prawie 1,5 mld dolarów.

Foshan Haitian Flavouring and Food Company specjalizuje się w produkcji sosów (głównie sojowego i ostrygowego) oraz przypraw.

Jaką pozycję ma firma Foshan Haitian?

Jak i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2025 / 20:36
StoryEditor
Carrefour otwiera kolejne żółte dyskonty i chwali się wynikami tej sieci
Sklep Supeco w Rumunii

Grupa Carrefour rozwija koncept dyskontu spożywczego pod szyldem Supeco we Francji, Hiszpanii, Polsce i Rumunii. Rynkiem, na którym sklepy pod żółtym logo mogą pochwalić się sporym sukcesem jest Rumunia, gdzie - jak podkreśla operator - osiąga “doskonałe wyniki”.

Niedawno otwarty FunShop Park w rumuńskim Ploiești kontynuuje dywersyfikację oferty najemców, wzbogacając ją o Supeco, format dyskontowy należący do Grupy Carrefour. Operator po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. lipiec 2025 02:41